مشکل رسانه ها تعریف و تمجیدهای بیجا از مسئولان است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: مشکلی که در کشور ما وجود دارد همین تملق ها و تعریف و تمجید های بیجا از مسئولان است که باعث شده مدیران خوب رشد نکنند.

مشکل رسانه ها تعریف و تمجیدهای بیجا از مسئولان است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، رضا جمشیدی چناری عصر روز دوشنبه در آخرین نشست شورای شهر با خبرنگاران در سال ۹۲، با اشاره به اینکه از اردیبهشت سال ۹۳ جلسات در صحن شورا به صورت الکترونیکی اداره می شود اظهار کرد: بخش نرم افزاری این کار تهیه شده است و در فروردین ۹۳ بخش سخت افزاری نصب می شود.

وی تحقق این امر را در مطالبه گری حقوق مردم موثر دانست و افزود: با توجه به اینکه جلسات  در مدت انجام تعمیرات در سالن مصوبات برگزار می‌شد به دلیل کمبود فضا نمی‌توانستیم از حضور خبرنگاران بهره‌مند شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اتمام قرارداد شهرداری با باغ محتشم در پایان اسفند ماه، افزود: در خواست تمدید آن به مدت ۱۴ سال به شورا آمده است شورا این امر را خیانت به مردم می داند  بنابراین مورد قبول اعضای شورا قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه باید در این مورد تهمیداتی اندیشیده شود و اینکه تصمیماتی که در گذشته گرفته شده به نفع مردم نبوده است گفت: یک دوره گذار در پارک محتشم خواهیم داشت و باید این را بپذیریم که باید یکسری هزینه ها یی را در این خصوص بپردازیم

جمشیدی با اشاره به اینکه رنگ آمیزی در شهر رشت درست انجام نمی شود افزود: رنگ آمیزی شهر نیاز به بازنگری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه در خصوص ساماندهی دستفروشان هیچ کس با شورا همراه نشد افزود: برای احداث بازاچه محلی در خیابان شیک نیاز به ۵میلیارد اعتبار است.

جمشیدی پذیرش نقد مسئولان از سوی رسانه ها را لازم و ضروری دانست و با اشاره به صحبت های سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) افزود: مشکلی که در کشور ما وجود دارد همین تملق ها و تعریف و تمجید های بیجا از مسئولان است که باعث  شده مدیران خوب رشد نکنند.

در ادامه این جلسه امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه باید بی پرده و شفاف به بررسی مشکلات شهر پرداخت ،اظهار کرد: اگر خروجی شهر ملموس نباشد رضایت مردم جلب نخواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری رشت با تاکید بر اینکه باید خروجی های عملیاتی شهر بررسی شود بیان کرد: در شورای چهارم برای اولین بار سازمان زیبا سازی شهر شروع به کار کرد.

علوی با اشاره به توجه به سرمایه گذاری در شهر گفت: با توجه به بارش برف  روزه در رشت با اندک امکانات خدمات مناسیب به مردم ارائه شد.

شورای چهارم می خواهد خود را در زیر نگاه تیزبین رسانه ها قراردهد

وی با تاکید بر اینکه شورای چهارم می خواهد خود را در زیر نگاه تیزبین رسانه ها قراردهد تصریح کرد: شهرداری رشت از برخی مسائل درون سازمانی رنج می برد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با بیان اینکه یک نامه پاراف شده سه ماه در شهرداری می چرخد اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که توجه ویژهای  به ساختار شهرداری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه