فرمانده سپاه قدس گیلان:

امنیت غذایی کمتر از امنیت دفاعی نیست/ هدف ما در حوزه برنج رسیدن به خودکفایی پایدار است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به طرح مطلوب سازی کشت برنج با بیان اینکه امنیت غذایی کمتر از امنیت دفاعی نیست، گفت: امروز مانند دوران اوایل انقلاب باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم و سپاه امروز به نوعی جور جهادسازندگی در دوران اوایل انقلاب را می کشد.

امنیت غذایی کمتر از امنیت دفاعی نیست/ هدف ما در حوزه برنج رسیدن به خودکفایی پایدار است

به گزارش خبرنگار ۸دی سردار محمدعبدالله پور صبح امروز در نشست رونمایی از طرح مطلوب سازی برنج با اشاره به حضور پرشکوه مردم در ۲۲بهمن و با بیان اینکه باید قدر چنین مردمی را به ویژه کشاورزان را داشته باشیم، اظهار کرد: انقلاب ما همواره درگیر سلطه جهانی است و‌ نظام سلطه هرکاری از دست آن برآید انجام می دهد و اگر کاری را نمی کند یعنی نمی تواند.

وی با بیان اینکه ما در حوزه دفاعی در اوج هستیم و با اشاره به تحریم دشمن در حوزه اقتصادی، بیان کرد: در کار مسکن محرومین درکنار کمیته امداد و سپاه، نظام مهندسی، بسیج‌سازندگی، مدیران آب، برق و گاز و… درکنار هم قرار گرفتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به طرح مطلوب سازی کشت برنج، ابراز کرد: امنیت غذایی کمتر از امنیت دفاعی نیست و امروز مانند دوران اوایل انقلاب باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم و سپاه امروز به نوعی جور جهادسازندگی در دوران اوایل انقلاب را می کشد.

عبدالله پور تصریح کرد: تحول در حوزه گیاهان روغنی به ویژه روغن زیتون به صورتی که گیلان تبدیل به قطب اول زیتون در کشور شود و نیز طرح هایی در حوزه گوشت، مرغ، دام و ماهی از دیگر اقداماتی است که جهت اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، عمران، آبادانی و… انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید امام‌راحل و رهبر معظم انقلاب درباره کشاورزی، بیان کرد: سپاه پاسداران در حوزه کشاورزی اقدامات زیادی از جمله سدسازی، احداث بیش از ۶۵۰۰ کیلومتر کانال آبرسانی در جنوب کشور و… انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حوزه برنج هدف ما رسیدن به خودکفایی پایدار است، افزود: ظرفیت برنج در اختیار همه بخش های دولت است و هر جا مردم امور را بر عهده بگیرند کارها بهتر انجام می شود.

**سپاه در حوزه اجتماعی پر رنگ تر عمل خواهد کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جنگ برای سپاه کار دوم محسوب می شود، گفت: کار مهم سپاه در جهت پاسداری از انقلاب است به طوریکه هرجا انقلاب دچار مشکل است سپاه خود را موظف به حل کردن امور میداند.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر ۳۵درصد افراد دستگیرشده دچار معضلات طلاق و مشکلات خانواگی بودند به همین دلیل سپاه در حوزه اجتماعی نیز پر رنگ عمل خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه