عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

حرکت روبه‌جلوی تعاونی‌ها به سمت تولید/ نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها ضرورت دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حرکت روبه‌جلوی تعاونی‌ها به سمت تولید اشاره کرد و گفت: لازم است دولت بر عملکرد تعاونی‌های نظارت بیشتری داشته باشد.

حرکت روبه‌جلوی تعاونی‌ها به سمت تولید/ نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها ضرورت دارد

به گزارش هشت دی،سید کاظم دلخوش اباتری در رشت با اشاره به نقش پررنگ تعاونی‌ها در پویایی اقتصاد اظهار کرد: تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف کشور کارکرده‌اند و موفقیت‌هایی نیز حاصل‌شده است.

وی از تغییر روند فعالیت تعاونی‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی به بعد اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب کار تعاونی‌ها توزیع کالاهای اساسی برای مردم در روستاها بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی در ابتدای انقلاب زحمت توزیع کالاها به مردم را بر عهده داشتند و نیاز مردم نیز در آن زمان تأمین می‌شد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروزه رویکرد تعاونی‌ها عوض‌شده خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها به سمت تولید درحرکت هستند و با رویه تولید محصول مشغول به کارشده‌اند.

دلخوش با تاکید بر اینکه تعاونی‌ها باید در عرصه اقتصاد بیشتر تلاش کنند افزود: مسئولین حاکمیت و نظام باید به تعاونی‌ها اهمیت بیشتری بدهند.

وی از وجود قوانین مطلوب و مؤثر در حوزه تعاونی‌ها در کشور خبر داد و بیان کرد: تعاونی‌ها امروزه در عرصه تولید هم مردم مشارکت خوبی دارند و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس به لزوم نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها تاکید کرد و گفت: باید نظارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی در حوزه تعاونی‌ها بیشتر شود و دولت نیز باید فعالیت و حمایت از تعاونی‌ها را جدی‌تر در دستور کار خود قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ظرفیت تعاونی‌ها در پویای اقتصاد و تأمین خلأهای آن مؤثر است تصریح کرد: باید با فعال کردن تعاونی‌ها نیازمندی‌های مردم رفع شود تا نیازمند به سایر بخش‌ها و مناطق نباشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه