جنتی: سرنوشت آمریکا مانند شاه خواهد بود

دبیر شورای نگهبان گفت: امیدواریم ان‌شاءالله همانطور که شرّ شاه کنده شد شرّ آمریکا هم کنده شود.

جنتی: سرنوشت آمریکا مانند شاه خواهد بود

به گزارش ۸دی، آیت الله جنتی در حاشیه راهپیمایی و در مصاحبه با اصحاب رسانه با اشاره با اینکه قدمهایی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن برداشته می‌شود سبب سرنگونی دشمن است گفت: این مردم همچنان همانند مردم انقلابی سال ۵۷، ضد آمریکایی بوده و هستند و به یاری خدا دشمن را سرکوب می‌کنند کمااینکه پیش از این سرکوب کرده‌اند.

دبیر شورای نگهبان افزود: امام حسین(ع) کشته شد اما با کشته شدنشان ریشه ظلم را از بین برد. ملت ما هم که حسینی و عاشورایی هستند در مقابل ظلم که آمریکا باشد ایستاده و با هدایت رهبر بزرگوار که پیشاپیش ملت حرکت می‌کند ریشه ظلم را خواهند کند و آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هرکاری هم انجام دهد نمی‌تواند بر خدا و بندگان خدا و بر این ملت متحد بزرگ غلبه کند.

جنتی گفت: پیام این راهپیمایی این است که ما در هرچه اختلاف داشته باشیم در یک کلمه اتحاد داریم و آن مرگ بر آمریکاست.

وی با تاکید بر اینکه دلیل دشمنی ملت ما با آمریکا، زورگویی و ظلم و جور آن است، گفت: آمریکا ظلم می‌کند و زور می‌گوید و مردم یمن را سرکوب می‌کند و از اسرائیل هم که مردم فلسطین را قتل عام می‌کند حمایت می‌کند. ملت ما همواره دشمن ظلم بوده و هست و این ملت ۳۹ سال است با همه تحریم‌ها و جنگهای نظامی و روانی سرپا ایستاده و پیروز بوده است و ان‌شاءالله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهد گرفت.

جنتی در پایان با اشاره به حضور باشکوه هم‌ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی‌ها امسال بسیار بیشتر از گذشته آبرویشان رفته است و مردم ایران بدلیل حمایتهای آمریکا از فتنه‌گران و آتش‌افروزان داخلی بسیار بیشتر ازقبل از دست آمریکا عصبانی بوده و خونشان به جوش آمده است و می‌دانند هر قدمی که در این راهپیمایی برمی‌دارند یک مشت محکمی است بر دهان آمریکا و امیدواریم ان‌شاءالله همانطور که شرّ شاه کنده شد شرّ آمریکا هم کنده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه