اعلام زمان واریز سود سهام عدالت بقیه مردم

تسویه سود سهام عدالت مربوط به بخش دیگری از مشمولان شامل ۲.۶ میلیون نفر به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان به تدریج از امروز توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود.

اعلام زمان واریز سود سهام عدالت بقیه مردم

به گزارش ۸دی، از دوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت ۲۲ درصد از مشمولین که شامل ۱۶ گروه بودند، آغاز و این سود به حساب آن‌ها واریز شد.

همچنین مطابق برنامه زمان بندی اعلامی قرار بود سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که ۷۸ درصد مشمولین را تشکیل می‌دهند پس از پایان دهه فجر تا آخر اسفند ماه و به مرور زمان، با توجه به سود‌های دریافتی از شرکت‌های سرمایه پذیر به حسابشان واریز شود.

بر این اساس آن دسته از مددجویان و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی که در زمان ثبت نام تحت پوشش این نهاد‌ها بوده اند و به مرور زمان، با بهبود وضعیت معیشتی از شمول این دسته از مشمولان سهام عدالت خارج شده اند، از امروز تسویه سود سهام عدالتشان انجام می‌شود.

گفتنی است این دسته از مشمولان که تسویه باقی مانده سود سهام عدالت آن‌ها به تدریج از امروز آغاز می‌شود حدود ۲.۶ میلیون نفر هستند و سود تقسیمی میان آن‌ها نیز بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: تسویه سود سهام عدالت باقی مانده مشمولان نیز پس از دریافت سود سال مالی ۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر به مرور تا پایان سال ۹۶ انجام خواهد شد.

منبع: جام نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه