بیانیه مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

مجمع نمایندگان گیلان با صدور بیانه ای اعلام کرد: ما نمایندگان مردم ولایتمدار گیلان در خانه ملت ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن همگام با تمام آحاد ملت ایران در راهپیمایی شرکت خواهیم نمود و از مردم فهیم، و انقلابی گیلان می‌خواهیم تا با مشارکت همه جانبه بار دیگر خشم انقلابی خود را از نظام سلطه ابراز نمایند.

بیانیه مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن
به گزارش۸دی، مجمع نمایندگان استان گیلان با صدور بیانه ای از عموم مردم ولایتمدار گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 ۲۲ بهمن ماه روز جشن اسلامی و ملی مردم ایران و روز استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی است. چنین روزی یادآور پایان یافتن رنج‌های دیرینه دوران تلخ ستمشاهی و دوران وابستگی به قدرت‌های استعماری است. دهه فجر و ۲۲بهمن یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ملت بزرگ و شهیدپرور ایران و رهبری الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) بوده و فرصتی است تا ملت ایران با آرمان‌های شهدا و راه نورانی انقلاب که همان راه اسلام و قرآن است تجدید عهد کند و بر پیمان خود در وفاداری امام راحل و عزم راسخ خود بر پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی تاکید ورزند.

ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ با شرکت در راهپیمایی پرشکوه و افتخارآمیز در سراسر کشور دوستان انقلاب اسلامی را با وحدت خود خوشحال و امیدوار خواهند ساخت و به یاوه گویی های دشمنان انقلاب که این روزها به طعمه خام افتادند. پاسخی دندان شکن خواهند داد.

ما نمایندگان مردم ولایتمدار گیلان در خانه ملت ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و اعلام حمایت و تبعیت کامل از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری و تاکید مجدد بر ضرورت وحدت و انسجام همه مردم، مسئولان و نیروهای انقلابی و نیز اتخاذ موضع شفاف در برابر استکبار و نظام سلطه همگام با تمام آحاد ملت ایران دوشادوش مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمام شهرها و سراسر استان گیلان شرکت خواهیم نمود و از مردم فهیم، هوشیار و انقلابی گیلان می‌خواهیم تا با مشارکت همه جانبه بار دیگر اتحاد و انسجام ملت و خشم انقلابی خود را از نظام سلطه ابراز نمایند و نقش الهام بخش خود را بار دیگر در روند بیداری اسلامی ایفا نمایند و بر حفظ و حراست از استقلال آزادی خود و ایستادگی در برابر زیاده خواهی آمریکا و صهیونیسم و پاسداری از خون شهیدان تاکید و پافشاری نمایند و حقارت آمریکا در افکار عمومی ملل مسلمان و ملت ایران را در برابر دیدگان جهانیان فریاد بزنند.

منبع: با مردم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه