محمود پاک نیت در گفتگو با 8دی:

فیلمسازان تن به ساختن فیلم های مبتذل ندهند/ ساخت فیلم های خوب به حمایت مالی و معنوی نیاز دارد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تهیه کنندگان نباید فریب بازده خوب را بخورند و برای کسب دستاورد مالی تن به ساختن هر نوع فیلمی ولو مبتذل بدهند.

فیلمسازان تن به ساختن فیلم های مبتذل ندهند/ ساخت فیلم های خوب به حمایت مالی و معنوی نیاز دارد

محمود پاک نیت در گفتگو با خبرنگار هشت دی درباره جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: جشنواره وسیله ای برای ارائه دادن کارها در زمینه های مختلف است و در جشنواره فیلم فجر نیز فیلم های سینمایی ارائه می شوند.

وی با بیان اینکه به طور کلی جشنواره برای ارتقا بخشیدن به داشته های ماست و اینکه نداشته هایمان را به دست آوریم، گفت: هنرمندان با دیدین فیلم ها در جشنواره الگوهای جدیدی می گیرند و در کار خودشان پیشرفت می کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از سوی دیگر اگر کم و کاستی در کار باشد به مسئولان آن فیلم گفته می شود و این موضوع نیز باعث بهبود فیلم ها می شود.

پاک نیت ادامه داد: به این ترتیب، نوعی تبادل نظر و فرهنگ در سینما به وجود می آید مردم نیز با انتخاب هایشان به ما می گویند که کدام فیلم ها را بیشتر دوست داشته اند و کدام فیلم ها بهتر بوده اند.

وی افزود: ما به عنوان کسانی که در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داریم هر سال این سوال را از خودمان می پرسیم که آیا می توان بهتر کار کرد و کارهای بهتری ارائه داد. در پاسخ باید گفت بله می شود و ما در جشنواره های بین المللی نشان داده ایم که می توانیم کار خوب هم بسازیم.

پاک نیت ادامه داد: اما ساختن کار خوب نیاز به حمایت مالی و معنوی دارد دولت می تواند نقش مهمی در حمایت از سینما و فیلم سازان داشته باشد و به ساخت فیلم های بهتر کمک کند.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از سوی دیگر، تهیه کنندگان نیز نباید فریب بازده خوب را بخورند و برای کسب دستاورد مالی تن به ساختن هر نوع فیلمی ولو مبتذل بدهند.

وی افزود: من اعتقادم بر این است که کارها برای مردم ساخته می شوند و باید با مردم صادق باشیم و کار خوب برایشان بسازیم و فقط منافع خودمان را در نظر نگیریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه