حجت الاسلام اشکوری

با حقوق های نجومی و استفاده از مدیران ناکارآمد نمی توان به فکر مردم مظلوم و مستضعف بود

حجت الاسلام اشکوری با بیان اینکه با اشاره به حقوق های نجومی و استفاده از مدیران ناکارآمد گفت: با اندیشه و تفکر لیبرالی و زندگی در کاخهای چند میلیاردی و دریافت حقوقهای نجومی و استفاده از مدیران فاسد و ناکار آمد نمی توان بفکر مردم مظلوم، مستضعف و کوخ نشینان جامعه بود.

با حقوق های نجومی و استفاده از مدیران ناکارآمد نمی توان به فکر مردم مظلوم و مستضعف بود

به گزارشهشت دی، حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد ولی عصر بازکیا گوراب لاهیجان ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: یکی از مهمترین پیام انقلاب پیام ما میتوانیم و پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه انقلابی، اندیشه دینداری، مقاومت، پایداری و تبعیت از ولایت را مهمترین عامل پیروزی است گفت: همان کسانی که در گذشته مرعوب قدرت پوشالی پهلوی بودند امروز نیز مرعوب قدرت پوشالی استکبار جهانی هستند و تسلیم سازش با دشمن را بر ایستادگی و پایداری پیشنهاد و توصیه می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ملت مسلمان ایران به رهبری ولی فقیه زمان در شرایطی بر علیه حکومت پهلوی بپاخواستند که اکثر تحلیل گران و نظریه پردازان مطرح غربی و روشنفکران غرب گرای داخلی پیروزی انقلاب را امری کور و بی فایده می دانستند و پیروزی بدون اتکا به ابر قدرت ها و با شعار نه غربی و نه شرقی بر حکومت تا بن دندان مسلح که غرب و شرق از او حمایت می کنند غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی، تورم، گرانی، بیکاری، تبعیض و بی عدالتی موجود محصول مدیریت غیر انقلابی و تفکر لیبرالی است بیان داشت: مشکل امروز مشکل انقلاب نیست مشکل اصلی دولتهای غیر انقلابی و مسولان غربگرا و لیبرال است.

استاد حوزه و دانشگاه در تشریح آسیب شناسی مدیریت پس از انقلاب بیان داشت: در طول ۳۹ سال انقلاب نزدیک به ۳۰ سال مدیریت اجرایی دست جریان غیر انقلابی بوده و دولت بازرگان و بنی صدر را دولت های لیبرال و غربگرا هستند.

وی ادامه داد: دولت های سازندگی و اصلاحات نیز گرایشات لیبرالی و غیر انقلابی داشتند و به جای پرداختن به به دغدغه های مقام معظم رهبری که همان رفع فقر و فساد و تبعیض در جامعه است به مسائل سیاسی بی ارزش و پوچ پرداختند.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری درباره دولت احمدی نژاد ابراز داشت: احمدی نژاد نیز در چهار سال دوم گرچه شعارهای انقلابی می داد ولی عملا” همسو با جریان لیبرال و غیر انقلابی بود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه در دولت کنونی نیز مدیریت اصلی با مشاورین غیر انقلابی و غربگرا است گفت: حل مشکلات مملکت در اصل در دست خود مردم است همچنان که ملت انقلابی ایران به تبعیت ولی فقیه زمان جمهوری اسلامی را به پیروزی رساند امروز نیز باید با پیگیری مطالبات و عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب و حضور هوشیارانه در صحنه انقلاب دیگری را در مدیریت اجرایی جامعه بوجود بیاورند.

وی در پایان با اشاره به سیره عملی معصومین و زندگی مردمی و ساده زیستی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: با اندیشه و تفکر لیبرالی و زندگی در کاخهای چند میلیاردی و دریافت حقوقهای نجومی و استفاده از مدیران فاسد و ناکار آمد نمی توان بفکر مردم مظلوم، مستضعف و کوخ نشینان جامعه بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه