قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان گیلان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از وظایف مهندسین متعهد و انقلابی گیلان است

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان گیلان حضور آحاد جامعه را در راهپیمایی ۲۲ بهمن حائز اهمیت برشمرد و گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از وظایف مهندسین متعهد و انقلابی گیلان است.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از وظایف مهندسین متعهد و انقلابی گیلان است

به گزارش هشت دی ،محمدرضا باباهادی  در رشت با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت ایران برای دستیابی به انقلاب پرشکوه و عزتمند خون‌دل‌ها خورده و هزاران شهید برای حفظ آن فدا شده‌اند.

وی به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: همه آحاد جامعه باید برای تقویت انقلاب اسلامی که نهایتاً به تقویت میهن خود می‌انجامد تلاش کنند و دستاوردهای آن را به رخ جهانیان بکشند.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان گیلان با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند تا نقاط ضعف کشور رفع شود گفت: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند حفظ جمهوری اسلامی از نماز واجب‌تر است و همه باید تلاش کنند تا ضعف‌ها و موانع رفع شود.

باباهادی به تلاش‌های جامعه مهندسین در اعتلای جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در راستای اهداف انقلاب اسلامی جامعه اسلامی مهندسین نیز دوشادوش ملت و دولت جمهوری اسلامی به کشور خدمت کرده است و حضور خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن را اعلام می‌کند.

وی بابیان اینکه همه آحاد جامعه ازجمله مهندسین در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون سایر عرصه‌ها حضور خواهند یافت خاطرنشان کرد: حضور در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی از وظایف مهندسین متعهد و انقلابی کشور ازجمله استان گیلان است.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان گیلان بابیان اینکه همه تشکل‌ها و مجمع‌های ارزشی باید در راهپیمایی بهمن حضورداشته باشند تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد جامعه است و همه باید در پاسداشت و حفظ آن درصحنه حاضر باشند.

باباهادی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار آفرین است و سرخوشی دشمنان را ناخوش می‌کند گفت: اولویت اصلی جامعه اسلامی مهندسین حفظ انقلاب اسلامی و حرکت در سیر توسعه ارکان انقلاب است و تا زمانی که ملت بیدار باشند انقلاب اسلامی نیز تداوم خواهد داشت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه