احمدی نژاد میهمان زمستانی گیلان + تصاویر

محمود احمدی نژاد امروز ۲۰ بهمن در یک روز سرد زمستانی به گیلان سفر کرد.

احمدی نژاد میهمان زمستانی گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی، محمود احمدی نژاد امروز ۲۰ بهمن در یک روز سرد زمستانی به گیلان سفر کرد.

وی عصر امروز به آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی در محله سلیمانداراب رشت رفت و برای سخنرانی در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسکن مهر رشت حضور یافت.

ریشه مشکلات کشور انحراف برخی مسئولان از خط انقلاب است

محمود احمدی نژاد در بخشی از سخنانش، با بیان اینکه مردم گیلان همیشه در صحنه و انقلابی هستند، اظهار کرد: شهید میرزا کوچک خان الگوی آزادی خواهی استقلال طلبی عزت ملت ایران و خدمت به مردم است.

وی افزود: اینکه مردم در همه راهپیمایی ها حضور دارند، به معنای تایید عملکردهای مسئولین نیست زیرا مردم عاشق چشم و ابروی کسی نیستند، بلکه عدالت می خواهند.

رییس جمهور سابق ایران با بیان اینکه عده ای اصرار دارند که انقلاب ناموفق بوده است، گفت: این حرف دشمنان ملت است زیرا از بیداری و استقلال و عمران و آبادی تا بیداری جهانی محصول انقلاب است.

وی ادامه داد: اگر ثروت ملت از انحصار عده ای خاص خارج شود همه ملت در عزت و در رفاه زندگی خواهند کرد.

احمدی نژاد با بیان اینکه کسانی که مناصب حکومتی برآمده از فداکاری ملت در انقلاب را فرصتی برای ثروت اندوزی و برتری جویی و زورگویی به ملت تلقی کرده اند باید بروند، تصریح کرد: مقاماتی که به جای خدمت به ملت به دنبال دنیا باشند از انقلاب فاصله گرفته اند و باید بروند.

رییس جمهور سابق ایران ادامه داد: این ها دو راه بیشتر ندارند یا باید به مردم بپیوندند و در خط انقلاب و خط ملت حرکت کنند یا سیلِ انقلاب ملت ایران آنها را خواهد برد.

وی با تأکید بر اینکه ریشه مشکلات کشور از انقلاب نیست، افزود: انقلاب در دل ملت است باور و اندیشه ملت است اما ریشه مشکلات کشور انحراف برخی مسئولان از خط انقلاب است.

احمدی نژادبا بیان اینکه انقلاب آمد تا هیچ کس حق نداشته باشد وقتی در مسند و قدرتی قرار گرفت، خود را از مردم برتر بداند، گفت: امروز اکثریت قاطع ملت ایران حتی بیش از سال ۵۷ خواهان آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند.

عکاس: عباس عاشوری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
جناب آقای دکتراحمدی نژاد سلام علیکم برای رضای خدا و امام زمان (عج)اجازه ندهید؛نفوذی ها،گردشما جمع شوند؛ تاکیدا مراقب لیبرالیسم باشید؛وازآن اعلام برائت نمائید؛ مبادا این ویروس مهلک بشریت شمارا آلوده کند؛ حسب امربه معروف و نهی ازمنکر عرض نموده ام؛ ومن الله التوفیق
در حاشیه