همایش پیاده روی خانوادگی دهه فجر در رشت + تصاویر

همایش پیاده روی خانوادگی دهه فجر صبح امروز در رشت برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی دهه فجر در رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، همایش پیاده روی خانوادگی دهه فجر صبح امروز در رشت برگزار شد.

غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم، گفت: از ۲هزار و۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر هزارو۶۲۸ همایش ورزش همگانی درحال برگزاریست که از این تعداد ۴۲۸ همایش پیاده روی خانوادگی ،۳۲۸ کوهروی عمومی و المپیاد ورزش همگانی برای استفاده وشادی ونشاط مردم اجرایی شده است.

وی با اشاره به برگزاری کوهنوردی های تخصصی که از دیروز در سراسر کشور آغاز شده است گفت: ۱۰۰برنامه کوهنوردی دیروز و امروز در کشور با حضور کوهنوردان فدراسیون و هیئت های استانی با حضور علاقه مندان به این رشته در سراسر کشور برگزار شده است.

شعبانی بهار گفت: با حضور مسئولین ورزش استانی برنامه بازیهای بومی محلی هم حدود ۳۰۰ برنامه در حال برگزاری است.

معاون توسعه ورزش همگانی با اشاره به شرایط آب و هوای برخی استانها گفت: با توجه به شرایط آب و هوای برخی از استان‌ها که درطول دیروز و امروز نتوانستند برنامه های ورزش همگانی در دهه فجر را برگزار کنند هفته آینده ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در این استانها اجرای می‌شود.

شعبانی بهار از تجهیز هزار و ۱۵۰ خانه ورزش روستایی احیای ورزش همگانی در روستاها خبر داد وگفت ؛ درمجموع ۳ میلیون نفر ورزشکار سازمان یافته در کشورفعالیت می کنند که درتلاش هستیم این میزان افزایش داشته باشد.

عکاس: الهه فلاح

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
به همه خوانندگان این صفحه عرض سلام دارم؛ استدعا دارم،مطالب آدرس ذیل را مطالعه بفرفائید. http://dr-abbasi.ir/16015/%D8%B3%D9%86%D8%AC%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C.html
جواد
در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضور خواهیم داشت تا مشت محکمی بردهان امریکا،مهدلیبرال های جهان بزنیم؛ چراکه ریشه تفکرشان مصرباستان فرعونی ست؛ فرعون ذي الاوتاد -فرعون صاحب میخ ها(فرعون صاحب ابلیسک ها)
در حاشیه