رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

دشمن از طریق روحانی نماها و آقازاده ها در حال ضربه به نظام است/ در برجام مضحکه آمریکا شدیم

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه مخالفان انقلاب در مقابل دشمن تعظیم نمی کنند، گفت: قرآن اجازه نمی دهد مسلمان با دشمن مذاکره کند و راه انقلاب از هرگونه سازش جدا است.

دشمن از طریق روحانی نماها و آقازاده ها در حال ضربه به نظام است/ در برجام مضحکه آمریکا شدیم

به گزارش خبرنگار هشت دی حجت الاسلام سیدحمید روحانی شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و رونمایی از کتاب فرهنگ نامه علمای مجاهد گیلان در سالن همایش مخابرات گیلان با گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: امروز در خطرناک ترین شرایطی هستیم که استکبار جهانی با تمام قوا علیه انقلاب هجمه کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن امروز با انواع تحریم، نقشه و فتنه آفرینی درصدد است که نظام انقلاب اسلامی را از پای در بیاورند و آن را از درون متلاشی سازند با وجود اینکه نمی توانند اما ضربه های سنگینی به انقلاب وارد می کنند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران افزود: دشمن از طریق روحانی نماها، آقازده ها، در حال خیانت و ضربه به نظام است.

روحانی با بیان اینکه لیبرالیسم ها در طول انقلاب سعی به چالش کشاندن نظام انقلاب اسلامی را دارند، افزود: ترویج اشرافی گری، نکوهش فداکاری، عناوین تند رو وخشونت طلب، و افراطی گری، نکوهش انقلاب و…حربه های کوبنده دشمنان علیه انقلاب است.

مورخ و نویسنده نهضت امام خمینی (ره) با بیان اینکه امروز شناخت انقلابی از ضدانقلابی امر بسیار مهم است، افزود: رهبر معظم‌ انقلاب از جمله ملاک اصلی انقلابی بودن را تقوا، شجاعت، بصیرت، شناخت صحیح و ضعف درونی نسبت به دشمن است.

وی ادامه داد: یک فرد انقلابی پیرو کامل ولایت فقیه است و روحیه مقابله و ناسازگاری با دشمن دارد در مقابل جهانخواران لبخند دیپلماسی نمی زند و با دشمن با شدت و نفرت و انزجار شدید برخورد می کند.

**راه انقلاب از هرگونه سازش جدا است

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه مخالفان انقلاب در مقابل دشمن تعظیم نمی کنند، افزود: قرآن اجازه نمی دهد مسلمان با دشمن مذاکره کند و راه انقلاب از هرگونه سازش جدا است و کسی که با دشمن مذاکره می کند و لبخند می زند نه انقلابی و نه اسلامی است.

روحانی با بیان اینکه یک انسان انقلابی همراه مردم است و با آنها رنج می کشد نه اینکه با پوزخند به مشکلات مردم نگاه کند و با شعار مشکلات مردم را نادیده بگیرد، افزود: کسانی که مردم را به حساب نمی آورند خدا را به حساب نمی آورند.

وی با اشاره به پیروی محض امام راحل از ولی فقیه عصر خویش آیت الله بروجردی بیان کرد: امام (ره) تا سال ۱۳۴۱ اعتراضات خود را آغاز نکرد زیرا پیرو ولایت آیت الله بروجردی بود و با وجود پیشنهاد و انتقاداتی که گاهی داشت هیچگاه مخالف ایشان عمل نکرد.

**فرد انقلابی صداقت دارد و وعده دروغ نمی دهد

مورخ و نویسنده نهضت امام خمینی (ره) درباره دیگر ویژگی های یک فرد انقلابی، بیان کرد: فرد انقلابی صداقت دارد و وعده دروغ نمی دهد و در راه خدا و برای خدمت به خلق خدا کار می کند نه برای خودنمایی و بدور از عقلانیت.

روحانی با بیان اینکه در طول ۳۹سال انقلاب اسلامی انقلابی ها و حزب اللهی ها در راه توسعه انقلاب خدمت کردند، گفت: لیبرالیسم ها درطول انقلاب همواره مانع پیشرفت و پس رفت انقلاب و باز کردن راه آمریکا به داخل کشور بوده است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران با اشاره به خط مشی و عملکرد رئیس جمهور دولت تدبیر و امید، بیان کرد: لیبرالیسم ها و اصلاح طلبان با ریس جمهور فعلی به دنبال این هستند که به اسم روحانیت و اسلام مشکلاتی نظیر تغییر فرهنگ اسلامی، نابودی استقلال و خودکفایی کشور هستند.

وی با بیان اینکه اینها افراد مسخ شده ای هستند که یکی از این افراد اصلاح طلب رسما بیان می کند که ای کاش ایران اشغال میشد تا حداقل زبان یاد می گرفتیم و از طرفی با نقشه خائنانه ای به دنبال پیدا کردن مسئله ۲۰۳۰ هستند.

روحانی در تشریح ۲۰۳۰، بیان کرد: بر اساس این برنامه آیات دفاع و جهاد و چهره انقلابی را حذف کردند، آموزش قرآن در پیش دبستانی ها ممنوع شود، کاهش جمعیت، واکسن عقیم سازی بدون تجویز پزشک، تبلیغ و بالابردن سن ازدواج، شعار فرزند کم، قانونی کردن خودرضایی، اجرای تراریخته و… را در کشور پیاده کنند.

مورخ و نویسنده نهضت امام خمینی (ره) با بیان اینکه به دلیل کم کاری و عدم انجام وظیفه سخنرانان، ائمه جمعه، بسیجیان دانشگاهیان و… باعث انتخاب مجدد رییس جمهور شده است، افزود: کم کاری های ما باعث شد کسی در رأس امور کشور قرار بگیرد که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را اهل مذاکره عنوان می کند، مدرک وی دارای مشکل است.

وی تصریح کرد: این دولت به دنبال این است که تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را بر گردن انقلاب بندازند و مردم را به این باور برسانند که مشکلات تورم، ازدواج، بیکاری و… فقط با ارتباط با آمریکا حل می شود.

روحانی با بیان اینکه تاریخ در حال تکرار است افزود: بدنبال این هستند که رهبر انقلاب اسلامی را وادار کنند با آمریکا بیعت کند.

**در برجام مضحکه آمریکا شدیم

وی با اشاره به مسئله برجام که در‌ آن مضحکه آمریکا شدیم، گفت: برجام یکی از نقشه های این دولت برای نابودی انقلاب است و نقشه ها و مذاکرات دیگری هم در سر دارد و جوری وانمود کرده است تا مردم باور کنن برجام یک نعمت عظمی الهی بود که اگر نباشد بیچاره می شویم.

روحانی با بیان اینکه امروز سکوت ظلم است و ائمه جمعه، وعاظ و اساتید باسکوت خود در این خیانت شریک می شوند، خاطرنشان کرد: باید با طومار و نامه در مقابل دروغ ها و وعده ها اعتراضات خود را بیان کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
باعرض سلام خدمت خوانندگان این صفحه مستدعی ست علاوه برمطالعه مطالب این صفحه که بسیارهم مفیداست،بامطالعه مطالب آدرس ذیل مطالعه خودرا تکمیل نمائید. ومن الله التوفیق http://dr-abbasi.ir/16015/%D8%B3%D9%86%D8%AC%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C.html
در حاشیه