آگاهی بخشی خطرات مواد محترقه مهمترین راه حل پیشگیری از حوادث است

معاون اجتماعی پلیس گیلان مهمترین راه حل پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال را آگاهی بخشی خطرات مواد محترقه توسط خانواده ها به کودکان دانست.

آگاهی بخشی خطرات مواد محترقه مهمترین راه حل پیشگیری از حوادث است

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “محمدرضا جعفری خیرخواه” معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: والدین باید ضمن هوشیاری بیشتر، فرزندان خود را با خطرات استفاده مواد محترقه و نگهداری این مواد آتش زا  آشنا نمایند.                 

معاون اجتماعی پلیس گیلان آگاهی بخشی کودکان از خطرات مواد محترقه را مهمترین راه حل پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال دانسته و افزود: اطلاع‌رسانی سوانح و حوادث چهارشنبه آخرسال سال‌های گذشته نیز به کاهش حوادث ناگوار کمک شایانی  می کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس همه تلاش خود را برای پیشگیری از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال را در دستور کار دارد، تصریح کرد: پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم نبوده و اقدامات پلیس برای مقابله با توزیع و نگهداری مواد محترقه در راستای حفظ سلامتی جان مردم است.

سرهنگ خیر خواه  با اشاره به اینکه پلیس در چهار شنبه آخرسال در تمامی نقاط شهر حضور داشته و با هنجار شکنان به شدت برخورد می نماید، گفت: پلیس با افرادی که اقدام به خرید و فروش یا   نگهداری مواد محترقه غیرمجاز می کنند، برخورد کرده و درآستانه نوروز میهمان بازداشتگاه خواهند بود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان  در پایان به کشف بیش از ۷۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز پلیس درآستانه چهار شنبه آخرسال اشاره نموده و کاهش کشفیات مواد محترقه را ناشی از افزایش آگاهی مردم از خطرات و آسیبهای مواد محترقه در سالهای اخیر عنوان نمود.

دستگیری سارق خودرو ساعاتی پس از سرقت در لاهیجان

سارق خودرو ساعاتی پس از سرقت توسط پلیس شهرستان لاهیجان استان گیلان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ” محمود قاسمی” فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: با اعلام به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ .مبنی بر اینکه خودرویی در محدوده شهر موردسرقت قرار گرفته، بلافاصله شناسایی این خودرو و دستگیری سارق به تمام واحدهای انتظامی سطح این شهرستان ابلاغ شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه