بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با 8دی:

استقبال از رسانه ملی در گروی همدلی بیشتر با مردم است/ به سریال های بهتر و داستان های قوی تر نیاز داریم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر واقعاً سازمان صدا و سیما با مردم همدل شود و سریال های بهتر و داستان های بهتری داشته باشیم و از نویسندگان و هنرمندان پیش کسوت دعوت شود، مسلماً مردم هم از رسانه ملی استقبال می کنند.

استقبال از رسانه ملی در گروی همدلی بیشتر با مردم است/  به سریال های بهتر و داستان های قوی تر نیاز داریم

به گزارش ۸دی مریم بخشی، بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را شروع کرد. وی بعد از گذراندن کلاس های بازیگری به فعالیت در سینما و تلویزیون مشغول شد. آخرین مجموعه ای که بخشی در آن ایفای نقش کرده است، قهوه تلخ به کارگردان مهران مدیری است.

وی مدتی در ایران نبوده و در فلورانس ایتالیا مشغول ادامه تحصیل در زمینه بازیگری و کارگردانی بوده است. مریم بخشی اکنون به ایران بازگشته است و ما درباره فضای کار و فعالیت در ایران از او سوال کردیم.

در ادامه گفتگوی خبرنگار ۸دی با مریم بخشی را می خوانید:

مریم بخشی در پاسخ به این سوال هشت دی که فضای کار و فعالیت را در ایران چطور می بیند، گفت: احساس می کنم در حال حاضر فضا در برخی زمینه ها بحرانی است. این بحران فقط مربوط به حوزه فرهنگی نیست و در حال حاضر ما با بحران هایی از آلودگی هوا و… نیز روبرو هستیم.

وی تفزود: در چنین بستری نمی توانیم انتظار داشته باشیم که حوزه فرهنگی به تنهایی راهگشای مشکلات باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: من فکر می کنم تمامی سیستم های جانبی سیاسی و اجتماعی باید دست به دست یکدیگر بدهند تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم و نباید فقط از حوزه فرهنگی مانند سینما و تلویزیون برای حل مشکلات انتظار داشته باشیم.

بخشی ادامه داد: مثلاً همین موضوع نفت کش سانچی واقعاً کل ایران را داغدار کرد. بنابراین، لازم است که همگی فضاسازی مثبتی را دنبال کنیم و بحران ها را کاهش دهیم.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه چطور صدا و سیما می تواند به عموم مردم نزدیک شود و اسقبال مردم از تلویزیون را به همراه داشته باشد، گفت: فکر می کنم باید مدیریت بهتری در زمینه های مختلف داشته باشیم تا با همدل شدن با مردم موجبات استقبال آن ها از صدا و سیما و تلویزیون را فراهم کنیم.

بخشی تصریح کرد: اگر واقعاً سازمان صدا و سیما با مردم همدل شود و سریال های بهتر و داستان های بهتری داشته باشیم و از نویسندگان و هنرمندان پیش کسوت دعوت شود، مسلماً مردم هم از رسانه ملی استقبال می کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: دعا می کنم روزهای شاد و پر امید و دور از فقر و بیکاری داشته باشیم و همه ملت شریف ایران در هر جای این کشور و در هر جای دنیا شاد و سلامت و تندرست باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه