کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی رشت بیان کرد

افتتاح مرکز کنترل ترافیک رشت به هفته آینده موکول شد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی رشت گفت: افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت که قرار بود پنج‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه انجام شود به هفته آینده موکول شد.

افتتاح مرکز کنترل ترافیک رشت به هفته آینده موکول شد

به گزارش هشت دی،اسماعیل حاجی پور  در رشت با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت ۱۹ بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولین به بهره‌برداری برسد اما به دلیل فوت والده رئیس راهنمایی و رانندگی این برنامه به هفته آینده موکول شد.

وی با ابراز تأسف از این واقعه بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک پس از سال‌ها انتظار با همراهی و مساعدت افراد متعددی ازجمله رئیس راهنمایی رانندگی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

حاجی پور با  بیان اینکه باید در تصمیمات اخلاق مدار باشیم گفت: افتتاح مرکز کنترل ترافیک رشت هفته آینده برگزار می‌شود و امیدوارم رئیس راهنمایی و رانندگی گیلان نیز در افتتاحیه حضورداشته باشند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به هزینه انجام‌شده به‌منظور بهره‌برداری مرکز کنترل ترافیک رشت افزود: برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از این مرکز تاکنون ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه