به هیچ کنسرتی از ۲۰ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین سال آینده مجوز نداده ایم

ئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رشت در مورد اجرای کنسرت موسیقی درشب چهار شنبه سوری، گفت: طبق اعلام قبلی مدیر کل ارشاد، به هیچ کنسرتی از ۲۰ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده مجوز نمی دهیم.

به هیچ کنسرتی از ۲۰ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین سال آینده مجوز نداده ایم

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، رضا ثقتی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رشت در جلسه ستاد احیای امربه معروف ونهی ازمنکر این شهر، با  بیان اینکه ما معتقدیم امر به معروف و نهی ازمنکر از شعائر مذهبی است، اظهارکرد: امر به معروف ونهی ازمنکر، با حقوق شهروندی آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارد و حقوق شهروندی را برپا می دارد.

ثقتی با اشاره به اینکه  رئیس ارشاد شهرستان رشت، معاونت فرهنگی ستاد احیا را برعهده دارد، گفت: تبلیغات و ابزار فرهنگی، موثرترین کمک به احیای فریضه امر به معروف است.

وی رجوع مردم به رسانه های مجازی برای کسب خبر را بیشتر از رسانه های مکتوب عنوان کرد و افزود: بر این اساس، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت، پیشنهاد  دادند که سایت ستاد احیا برای دسترسی کاربران به آخرین دستاوردهای ستاد احیا با آدرس monadi-rasht.com راه اندازی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، دسترسی آسان به بیانات مقام معظم رهبری و رهبر کبیر انقلاب اسلامی وصایای شهدا را از ویژگی های این سایت برشمرد و تصریح کرد: کاربران می توانند دراین سایت، فضاسازی تبلیغاتی انجام دهند.

ثقتی در پاسخ به سوال  خبرنگار ۸دی نیوز در مورد اجرای کنسرت موسیقی درشب چهار شنبه سوری، گفت: طبق اعلام قبلی مدیر کل ارشاد، به هیچ کنسرتی از ۲۰ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده مجوز نمی دهیم.

وی با بیان اینکه شنیده ایم که برخی از سفره خانه های سنتی قصد دارند کنسرت برگزار کنند، افزود: آنان ادعا می کنند که اداره اماکن شهرستان مجوز برگزاری کنسرت به آنان داده است در حالیکه مجوز برپایی برنامه های فرهنگی بر عهده اداره ارشاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، به تقارن ایام نوروز و دهه محرم درسال های قبل اشاره و خاطر نشان کرد: مردم در دهه محرم آن سال پرشورتر در مراسم عزای امام حسین شرکت کردند و امسال نیز مراسم عزای ایام فاطمیه، بهتر از سال‌های پیش برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جمال
ئه ئه ئه ئه... اگه شماها به کنسرت چهارشنبه سوری مجوز ندادید پس کی مجوز داده؟!؟!؟! آهان، شاید یه اداره کل ارشاد دیگه ای هم تو استان داشته باشیم و اون مجوز داده
پویا
شماها به چه دلیل مجوز نمیدید؟ نکنه می خواید عید نوروز هم مردم سیاه بپوشن و تو سر و کله بزنن! روحانی اینارو از کجا پیدا کردی گذاشتی به عنوان مسئول فرهنگ استان؟! این بود تدبیر و امید؟ این بود اعتدال؟ این بود امید به آینده؟ جواب حماسه مردم تو 24 خرداد این بود؟ واقعا که. یه عید نوروز رو واسه شادی داشتیم که اونم تعطیلش کردن. دکتر روحانی این مدیران متعصب و افراطی رو هرچه سریعتر عزل کن. مدیر باید لایق و کاردان و معتدل و روشنفکر باشه. منتظر برگزاری کنسرت چهارشنبه سوری هستیم.
سلام در پاسخ به پویا
آقا پویا با کینه و غیض صحبت میکنی به همین دلیل حرفات پایه و دلیل منطقی ندارد. 24خرداد حماسه بود اما آن تدبیری که شما میگویید یعنی بی غیرتی و عیاشی. اگه شما فقط ذره ای به چیزی اعتقاد داشته باشی اینقد سبک حرف نمیزدی. یک انسان اگر میخواهد با حفظ شان خود شادی کند نیاز به لودگی و کارهایی مثل رفتن به کنسرت ندارد. عید نوروز سر جاشه و شما به شادی های بی محتوایت برس اما اگر هدفت ایجاد محیطی عوام فریبانه و توهین آمیز است ، بدانید که دم امثال شما رو قیچی میکنیم.
در حاشیه