اگر دنیا در مقابل قیام مردم ایران بایستد، جوانان ایرانی حسین وار در مقابل دنیا خواهند ایستاد

فرماندار شهرستان رشت یکی از اهداف نظام اسلامی را انسان سازی خواند و گفت: ستاد احیای امر به معروف ونهی ازمنکر، وظیفه سنگین انتقال پیام شهدا را برعهده دارد.

اگر دنیا در مقابل قیام مردم ایران بایستد، جوانان ایرانی حسین وار در مقابل دنیا خواهند ایستاد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان رشت، با بیان اینکه، حضور مردم در راهپیمایی ها و انتخابات نشان از ایستادگی انان در مقابل دشمن دارد،‌ اظهارکرد: اگر دنیا بخواهد در مقابل قیام مردم ایران بایستد، جوانان ایرانی با تمسک به ائمه معصومین، حسین وار در مقابل دنیا خواهند ایستاد.

مهدوی به جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت: اهتمام دشمن در این است که ارزش های آحاد ملت که به واسطه آن ارزش‌ها، کشور پیشرفت کرده است  را مورد حمله قرار دهد.

وی یکی از اهداف نظام اسلامی را انسان سازی خواند وافزود: ستاد احیای امر به معروف ونهی ازمنکر، وظیفه سنگین انتقال پیام شهدا را برعهده دارد.

farmandari00002

 فرماندار رشت،‌ تصریح کرد: با تقویت ستاد احیا در واقع، به نبرد با جنگ نرم دشمن به پیش می رویم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت دراین جلسه،‌ با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی جنگ تمام عیار اعتقادی  به راه انداخته اند، اعلام کرد: ما باید درمقابل جنگ نرم دشمن، درهمه سطوح کار فرهنگی کنیم.

مجید دوهندو، به فرمایش مقام معظم رهبری درمورد تذکر لسانی اشاره کرد و گفت: درمرحله اول ازمسئولان انتظار می رود که این امر را اجرا کنند.

وی افزود: باید طرح تذکر لسانی را در همه آحاد جامعه نهادینه کنیم ونباید این طرح،‌ با دعوای لسانی اشتباه گرفته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه