سارقان از سرقت برنج ۴۸ میلیون به جیب زدند

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای۴۸۰ میلیون ریالی سرقت برنج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ۸دی، سرهنگ “رضا کوهستانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت برنج که به طور عمده صورت می گرفت، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس و بررسی آثار و علایم به جامانده از صحنه های سرقت یک سارق سابقه دار در خصوص وقوع این سرقت ها توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی شد، افزود: سارق سابقه دار ۳۰ ساله در عملیاتی پلیسی در یک قلیان سرا در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه سارق دستگیر شده در مقابل دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۸ فقره سرقت برنج و شلتوک به وزن تقریبی چهار تن و ۸۵۰ کیلوگرم با همدستی ۴ متهم سابقه دار دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: دو همدست ۳۵ و۳۴ ساله متهم با اخذ نیابت قضایی در بخش شاندرمن ماسال دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه تلاش پلیس به منظور دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، اظهار داشت: تاکنون ۸شاکی از متهمان اعلام شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان با اعلام اینکه تحقیقات پلیس به منظور شناسایی مالباختگان احتمالی دیگر این پرونده ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد : منزل و مغازه های خود را به درب های ایمن و قفل های مطمئن مجهز کرده و همچنین هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه