‘ظاهر تازه شهر’ نمایشگاه نقاشی حسین آقائی پور در منطقه آزاد انزلی

وقتی جاده‌ها ساخته شدند، خطوطی را در پستی و بلندی‌های زمین ایجاد کردند که امتداد آنها تا دوردست ادامه دارد. این خطوط گاهی چون کلاف، در هم پیچیده و یاگاهی چون دانه‌های انار به نظم گسترده شده‌اند.

‘ظاهر تازه شهر’ نمایشگاه نقاشی حسین آقائی پور در منطقه آزاد انزلی

به گزارش هشت دی، با استفاده از این خطوط جاده‌ای، با اندکی تخیل می توان از هر شهر تصویری ساخت که با نقاشی آن، بعد دیگری از جاده‌ها و خیابان‌ها را مشاهده کرد. تصویری که ‘ظاهر تازه شهر’ را نمایان می کند.
این بیانیه دومین نمایشگاه نقاشی حسین آقای پورهنرمند جوان گیلانی است که می گوید نقاشی ها با الهام از خطوط جاده ها و خیابان های هر شهر به صورت یک تصویر در قالب اثر هنری خلق می شود.
حسین آقایی پور متولد شهر رشت است و ۲۲ تابلو خود به روش رنگ روغن بر روی بوم را در این نمایشگاه در معرض تماشا گذاشته است.
وی  می گوید: به صورت شخصی به عکاسی و نقاشی می پردازم . نقاشی از علایق شخصی من است و ترجیح می دهم در آن با سبک و علایق شخصی خودم کار کنم . نقاشی فرصتی برای آرامش و تفکر به من می دهد و جنبش رنگ ها بر روی بوم مرا از تکرار روزها رهایی می دهد.
این دومین نمایشگاه انفرادی نقاشی های حسین آقایی پور است . پیش از این یک نمایشگاه دیگر از آثار وی در نگارخانه شهنوش، شهر انزلی برگزار شده بود. وی نمایشگاه انفرادی نقاشی ‘نگاهی دیگر’ –گالری شهنوش- بندر انزلی ،نمایشگاه انفرادی نقاشی ‘ظاهر تازه شهر’ – نگارخانه آسمان – منطقه آزاد بندر انزلی ، نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم ‘ توهم ‘ – گالری زرنا – تهران،نمایشگاه گروهی عکس ‘در امتداد نگاه’ –نگارخانه مارلیک- رشت،نمایشگاه گروهی عکس ‘درخشش ‘ – خانه عکاسان جوان-کرج،نمایشگاه گروهی عکس هنرمندان معاصر’نقش هنر’ – گالری آیریک– تهران را در کارنامه خود دارد.
آثار این هنرمند۱۸ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در نگارخانه آسمان – منطقه آزاد انزلی در معرض تماشا قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه