عضو مجمع نمایندگان گیلان:

حفظ دستاوردهای انقلاب از انقلاب کردن مهمتراست/ عبور از میدان جنگ اقتصادی عهد و پیمانی جهادی می‌طلبد

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را از انقلاب گر مهمتربرشمرد و گفت: برای عبور کشور از بحران اقتصادی لازم است تا عهد و پیمانی جهادی همچون دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

حفظ دستاوردهای انقلاب از انقلاب کردن مهمتراست/ عبور از میدان جنگ اقتصادی عهد و پیمانی جهادی می‌طلبد

به گزارش هشت دی، منوچهر جمالی در رشت با اشاره به شور و شوق ملت ایران در ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اظهار کرد: ملت ایران از مدت‌ها پیش پای انقلاب اسلامی بودند تا این انقلاب اسلامی پیروز شود.

وی با اشاره به تلاش ملت و صداقت همه‌جانبه در پیشبرد اهداف انقلابی افزود: ملت و حکومت از همکاری و همدلی بالایی برخوردار بودند و هرکسی، هر کاری از دستشان برمی‌آمد در رقم خوردن انقلابی شکوهمند اسلامی انجام داد و انقلاب به پیروزی رسید.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی به همت همه آحاد جامعه رقم خورده و تا همیشه برقرار خواهند ماند گفت: مردم خواسته خود که همان شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود را باوجود حضرت امام دنبال کردند و توانستند پیروز شوند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران با تلاش و تاکید بر خواسته‌های خود آرمان‌های انقلابی را در جامعه زنده کردند خاطرنشان کرد: امروز به ثمره خون شهدا و خواسته ملت ایران در همه زمینه‌ها به توسعه و رشد رسیده است و این مرهون تلاش‌های همه‌جانبه ملت، دولت، و سایر ارکان انقلابی در کشور است.

جمالی با تاکید بر اینکه نباید تلاش‌های انقلابیون را در دستیابی به انقلاب را نادیده گرفت گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار بزرگ و ارزشمند است و تلاش و مجد همگانی برای نگه‌داری و حفظ آن را می‌طلبد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی روزبه‌روز سخت‌تر می‌شود افزود: از بدو انقلاب تاکنون شرایط بسیار سختی ازجمله جنگ تحمیلی، دسیسه‌های خصمانه و تحریم‌هایی متفاوت و سنگین علیه ایران تحمیل‌شده که روزبه‌روز بر تعداد و حجم آن‌ها افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارزش نگه‌داری دستاوردهای انقلاب از خود انقلاب اسلامی مهمتر است خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم در مشکلات اقتصادی و معیشت سخت به سر می‌برند که باید برای تقویت انقلاب اسلامی ارکان اقتصادی را تقویت و بیکاری را ریشه‌کن کرد.

نماینده مردم رودبار در خانه ملت با تاکید بر اینکه همه مسائل کشور ازجمله مشکلات اقتصادی، ازدواج و اشتغال جوانان با همکاری و اتحاد حل می‌شود اظهار کرد: با کنار گذاشتن بسیاری از حاشیه‌ها که گرفتاری‌های کشور را روزبه‌روز بیشتر می‌کند می‌توان هم رضایت خداوند و هم رضایت مردم را به دست آورد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عهد و پیمانی جهانی نظیر دفاع مقدس برای پیروزی بست تا در عرصه اقتصادی موفق شد افزود: همان‌گونه که در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و حفظ حریم اهل‌بیت(س) شهدایی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ایم باید در میدان اقتصادی نیز مجدانه تلاش کرد تا پیروزی و انقلاب اقتصادی را در کشور رقم بزنیم.

جمالی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید مسئولیت‌پذیر باشند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود گفت: امروزه باید اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اصلی‌ترین اهداف ما در تدوین و اجرای برنامه‌ها باشد تا بتوانیم دغدغه رهبر معظم انقلاب که عمق مسئله را دیده و درک کرده را جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران توانمندی لازم برای عبور از بحران اقتصادی را دارد خاطرنشان کرد: ظرفیت عبور از بحران اقتصادی در کشور وجود دارد اما تنها تحقق آن بستگی به همدلی و همکاری همه‌جانبه مسئولان کشور دارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه