بیش از ۱۳ هزار سکه در نخستین روز پیش فروش شد

 شهروندان در نخستین روز اجرای طرح پیش فروش سکه، ۱۳ هزار و ۱۱۷ قطعه سکه تمام از شعب بانک ملی ایران خریداری کردند.

بیش از ۱۳ هزار سکه در نخستین روز پیش فروش شد

تا ساعت ۱۴ نخستین روز پیش فروش سکه در شعب بانک ملی ایران، خرید ۹ هزار و ۸۳۵ قطعه سکه توسط مشتریان قطعی شده و ۳ هزار و ۲۸۲ قطعه سکه نیز در صف فروش منتظر تکمیل وجه واریزی است.

آنگونه که بانک ملی ایران اعلام کرده، شعب بانک بدون وقفه به دریافت وجوه متقاضیان و ثبت درخواست پیش خرید سکه مشغولند.

متقاضیان می توانند برای پرداخت وجه پیش خرید، مبلغ لازم را از حساب بانکی خود در بانک ملی ایران برداشت کرده و یا آن را به صورت نقدی پرداخت کنند.

همچنین در صورتی که پیش خرید کننده قبل از فرارسیدن سررسید تحویل سکه از دریافت آن انصراف دهد، می تواند با ارائه رسید پیش خرید، مبلغ پرداختی را از بانک دریافت کند.

طرح پیش فروش سکه با هدف پوشش تقاضای مصرفی خانوارها و تقاضای سرمایه گذاری، از امروز در یک هزار و ۱۳۱ شعبه بانک ملی ایران آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند به هر تعداد، سکه پیش خرید کنند. سکه ها در دو سررسید ۶ ماه و یک ساله به متقاضیان تحویل خواهد شد.

ودیعه دریافتی برای هر قطعه سکه ۱۰ میلیون ریال است و مابه التفاوت قیمت آن در زمان تحویل دریافت خواهد شد. برای سکه های تحویلی در سررسید ۶ ماه ۴ درصد و برای سکه های تحویلی در سررسید یک ساله ۹ درصد تخفیف از قیمت روز تحویل در نظر گرفته شده و مالیات بر ارزش افزوده نیز از آنها دریافت نمی شود.

خریداران، برای تحویل سکه های پیش خرید شده در زمان سررسید فقط می توانند به شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه