نتیجه ستارخان با ستارخان دیدار کرد

بوسه «سام سردار ملّی» نواده ستارخان بر پیشانی ستارخان+ عکس

نواده ستارخان در روزهای گذشته با حضور در پشت صحنه سریال «ستارخان» به کارگردانی محمدرضا ورزی از روند ساخت این اثر دیدن کرد.

بوسه «سام سردار ملّی» نواده ستارخان بر پیشانی ستارخان+ عکس

به گزارش۸دی، «سام سردار ملّی»،نواده سردار پرافتخار ایران، ستارخان روزهای گذشته در پشت صحنه سریال «ستارخان» حاضر شد و بر پیشانی ستارخان ( سعید نیکپور بازیگر نقش ستارخان در این سریال) بوسه زد.

بنابراین گزارش، در این دیدار محمدرضا ورزی توضیحاتی را درباره محتوای سریال در اختیار وی قرار داده و تاکید کرد که محتوای اثر کاملاً براساس مستندات تاریخی ساخته شده است.

سریال ۱۰ قسمتی «ستارخان»، برشی از مجموعه ۲۷ قسمتی «ایراندخت» است که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از شبکه یک پخش خواهد شد.

سریال «ایراندخت» روایتی تاریخی از دلاوری‌ها و پایمردی‌های ستارخان، دوستان و هم‌پیمانان اوست و به زندگی این بزرگ‌مرد تاریخ ایران می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی «ستارخان» در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده شده است که و از پنج‌شنبه ۱۲ بهمن از شبکه یک سیما در حال پخش است.

این سریال روایتی از سال‌های پایانی زندگی این سردار بزرگ است که محمدرضا ورزی کارگردان و مصطفی شریفی تهیه‌کننده آن هستند.

سعید نیکپور، شکرخدا گودرزی، حسین مسافرآستانه، مسعود آب‌پرور، شایسته ایرانی، سام قریبیان، پندار اکبری، آرزو نبوت، علی زارع، باران زمانی، داریوش کاردان، ژرژ پطروسی، بهزاد خداویسی، رضا فیاضی، فخرالدین صدیق شریف، شهراد بانکی، حمیرا عظیمی و عزت‌الله مهرآوران در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

تیتراژ این سریال را سالار عقیلی با موسیقی بابک زرین و شعری از رویا میرفخرایی خوانده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه