همه چیز در گیلان برای استقبال از گردشگران فراهم است

استاندار گیلان گفت: مردم و مسئولین استان آماده ی پذیرایی از گردشگران هستند

همه چیز در گیلان برای استقبال از گردشگران فراهم است

به گزارش ۸دی نیوز ،ستاد هماهنگی خدمات سفر گیلان صبح روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با آماده باش کامل کار خود را آغاز کرد.

 استاندار گیلان در مراسم رونمایی از ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان با بیان اینکه همه تمهیدات و امکانات لازم در استان آماده است افزود : مردم و مسئولان استان برای ارائه خدمت به گردشگران آماده‌ میزبانی مسافران هستند.

 وی  همچنین بر خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران نوروزی تاکید کرد و یادآور شد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در خدمت مسافران باشند.

محمدعلی نجفی با قدردانی از فعالان عرصه گردشگری افزود: گیلان از استان‌های موثر و معین سفرهای نوروزی است.

وی از طرح جمع‌آوری زباله و پسماند از فردا در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی با سازمان محیط زیست معابر و فضاهای عمومی گیلان به صورت گسترده از زباله پاکسازی می‌شود.

وی همچنین بر خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران نوروزی تاکید کرد و یادآور شد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در خدمت مسافران باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به رونمایی از ستاد اجرایی خدمات سفر این استان گفت: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی طرح نوروزی از امروز در گیلان آغاز شده است.

رضا علیزاده با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۳۳ هتل و اقامتگاه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در گیلان آماده شده است، تصریح کرد: ۶۰ ایستگاه  اطلاع رسانی گردشگری وصنایع‌ دستی نیز برای معرفی جاذبه های گردشگری و عرضه محصولات استان گیلان راه‌اندازی شده است.

گفتنی است : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ، دادگستری ،دادستانی، صدا و سیما ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، راه و شهرسازی ، تعزیرات حکومتی ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، شهرداری رشت و آموزش و پرورش عضو این ستاد هستند .

ستاد هماهنگی سفر تا ۱۶ فروردین به فعالیت خود ادامه می دهد .

همچنین با آغاز بکار این ستاد، مرکز اطلاع رسانی گردشگری و نمایشگاه ستاد اجرایی خدمات سفر در ۲۲ غرفه در ورودی شهر رشت نیز با حضوراستاندار گیلان گشایش یافت .

استاندار گیلان ضمن بازدید از غرفه های مختلف با هنرمندان و اعضای ستاد به گفتگو پرداخت .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه