عضو شورای اسلامی شهر رشت:

حقوق اضافه‌کاری کارگران شهرداری رشت به‌صورت سلیقه‌ای پرداخت می‌شود / عملکرد ضعیف معاونت خدمات شهری شهرداری رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: اضافه‌کاری‌های کارگران بخش رفت‌وروب و فضای سبز شهرداری رشت به‌طور سلیقه‌ای پرداخت می‌شود.

حقوق اضافه‌کاری کارگران شهرداری رشت به‌صورت سلیقه‌ای پرداخت می‌شود / عملکرد ضعیف معاونت خدمات شهری شهرداری رشت

به گزارش هشت دی،فاطمه شیرزاد  در رشت با اشاره به عدم پرداخت حقوق اضافه‌کاری کارگران شهرداری رشت در زمان مناسب اظهار کرد: متأسفانه مشکلات زیادی در نحوه پرداخت حقوق و سنوات کارگران و پیمانکاران شهرداری وجود دارد و تمام این‌ها به دلیل کم‌کاری‌های شهرداری رشت است.

وی با ابراز نارضایتی از عدم برنامه‌ریزی صحیح برای پرداخت مالی پیمانکاران افزود: برنامه‌ریزی صحیح به‌منظور پرداخت مالی برای پیمانکاران وجود ندارد و بارها در جلساتی که در کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورا و دفتر شهردار رشت برگزارشده این موضوع را تذکر داده‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حقوق دی‌ماه کارگران رفت‌وروب و فضای سبز پرداخت‌نشده است تصریح کرد: جمعه کاری و اضافه‌کاری مربوط به نگهبانان رفت‌وروب، فضای سبز و آرامستان‌های شهرداری رشت به‌طور سلیقه‌ای محاسبه می‌شود و متأسفانه اضافه‌کاری کارگران سازمان آرامستان شهرداری رشت با توجه به مشغله‌هایی که در این شغل وجود دارد صفر است.

شیرزاد با تأکید بر تعیین نحوه محاسبه اضافه‌کاری کارگران حجمی و شرکتی شهرداری رشت بیان کرد: اعضای شورا باید با کاهش و حذف اضافه‌کاری کارگران حجمی و شرکتی شهرداری رشت مخالفت کنند و تا پیش از آغاز سال جدید این امر پیگیری شود.

وی با اشاره به ساماندهی سگ‌های ولگرد در رشت گفت: باوجود طرح‌هایی که درباره ساماندهی سگ‌های ولگرد ارائه‌شده تاکنون هیچ اتفاقی در این زمینه مشاهده نشد و این امر نشان‌دهنده ضعف معاونت خدمات شهری و حوزه پسماند شهرداری رشت است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مشکلات فراوانی در حوزه تفکیک زباله از مبدأ وجود دارد تصریح کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری رشت جلسات خود را بدون هماهنگی و اطلاع اعضای شورا دراین‌باره برگزار می‌کند و آماری که در این راستا در اختیار کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورا قرار می‌دهد واقعی نیست.

شیرزاد با اشاره به درگیری اخیر مأموران سد معبر شهرداری منطقه دو رشت با دست‌فروشان خیابان سردار جنگل گفت: متأسفانه معاونت خدمات شهری شهرداری رشت پس از گذشت چند روز از درگیری اخیراً از این موضوع اطلاع پیداکرده که این امر نشان‌دهنده ضعف عملکرد این واحد است.

وی با قدردانی از عملکرد رسانه‌ها در پوشش به‌موقع اخبار شورا گفت: مدیران شهرداری باید پاسخگو باشند و نباید تنها به فکر گرفتن مسئولیت و پس‌ازآن نسبت به امور بی‌توجهی کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه