بخشدار مرکزی بندرانزلی خبر داد

افتتاح ۲۹ پروژه عمرانی در بندر انزلی

بخشدار مرکزی بندرانزلی گفت: امسال در ایام دهه مبارک فجر در بخش مرکزی شهرستان بندر انزلی بالغ‌بر ۲۹ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۹۱۶ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۲۹ پروژه عمرانی در بندر انزلی

به گزارش هشت دی،منوچهر عاشوری در انزلی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امسال در دهه مبارک فجر در بخش مرکزی شهرستان بندر انزلی ۲۹ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۹۱۶ میلیون تومان آماده افتتاح است.

وی با اشاره به سه بخش پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح در بندر انزلی گفت: بخش نخست پروژه‌ها مربوط به بخش خصوصی و یک واحد مرغداری ۶۰ هزار قطعه‌ای است که اعتبار هزینه شده برای آن‌یک میلیارد تومان از آورده‌های صاحب این طرح است.

بخشدار مرکزی بندرانزلی بخش دوم پروژه‌های آماده افتتاح در این شهرستان را مربوط به دستگاه‌های اجرایی خواند و افزود: این پروژه‌ها شامل ۲۲ پروژه عمرانی و ۱۰ پروژه تقویت و توسعه شبکه‌های برق بااعتبار ۵۶۴ میلیون تومان و پروژه‌های بنیاد مسکن شامل مقاوم‌سازی منازل مسکونی و آسفالت راه‌های روستایی است که دو میلیارد و یک‌صد میلیون تومان اعتبار را به خود اختصاص داده‌اند.

عاشوری پروژه پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر را از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح این شهرستان دانست و تصریح کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۶۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است و هشت پروژه مربوط به کمیته امداد و بهزیستی شامل احداث منزل مددجویان و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی بااعتباری بالغ‌بر ۲۴۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش سوم پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر مربوط به دهیاری‌ها هستند بیان کرد: شش پروژه احداث ساختمان دهیاری روستاهای کپور چال و علی‌آباد، مرمت و آسفالت داخل بافت روستایی و احداث یک پل عمومی در روستای تربه گوده و بوستان روستایی در روستاهای سیاه خاله سر و شانگهای پرده در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می رسند.

بخشدار مرکزی بندرانزلی با تأکید بر برگزاری محافل انس با قرآن کریم و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در این ایام یادواره شهدا در روستاهای حسن رود لیجارکی و آبکنار برگزار خواهند شد و در بخش عمرانی نیز پروژه‌های خوبی در دست اجراست که در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه