نوبخت در رشت:

ایجاد یک میلیون و ۳۳هزار فرصت شغلی/ هدف ما رفع فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم است

معاون رییس جمهور، گفت: ایجاد بیش از یک میلیون و ۳۳هزار فرصت شغلی از برنامه های دولت است و باید به مرحله ای برسیم که با اعداد و ارقام قابل درک برای مردم از اشتغال گزارش بدهیم.

ایجاد یک میلیون و ۳۳هزار فرصت شغلی/ هدف ما رفع فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم است

به گزارش خبرنگار هشت دی محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در همایش خانه دار شدن ۱۷۰۰ خانوار از مددجویان استان گیلان با اشاره به خدمات رسانی و افتتاح پروژه های دولتی در ایام دهه فجر اظهار کرد: هیچ اقدامی بیش از ساخت مسکن برای محرومین دلپذیرتر نزد امام راحل نیست زیرا محرومین همواره مورد وصیت و تاکید امام راحل و رهبرمعظم انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه دولت در سال ۹۷بر پایه لایحه مجلس دو هدف بزرگ دارد، افزود: ایجاد بیش از یک میلیون و ۳۳هزار فرصت شغلی از برنامه های دولت است و باید به مرحله ای برسیم که با اعداد و ارقام قابل درک برای مردم از اشتغال گزارش بدهیم.

**به صفر رساندن فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم

معاون رئیس جمهور درباره برنامه قطعی دولت در سال ۹۷ بیان کرد: برنامه دولت در سال ۹۷ کاهش و به صفر رساندن فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم است.

وی با بیان اینکه با نقطه مطلوب فاصله داریم، افزود: در تمام ابعاد جمهوری اسلامی ایران هر سال اقدامات چشمگیری داشته است ولی ۴۰سال است دشمنان هر سال عنوان می کنند امسال آخرین سال عمر نظام اسلامی ایران است.

نوبخت با بیان اینکه عراق و کشورهای همسایه در زمان مشکلات خود منتظر هستند که سپاه و نیروه های مسلح ایران به کمک آنها برود، گفت: این نتیجه اخلاص و تدبیر امام راحل در مدیریت و بنای انقلاب اسلامی است.

رئس سازمان برنامه ریزی و بودجه با بیان اینکه کشور دارای وظایف و هزینه های بسیار زیادی است، گفت: دولت باید هر ماه ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پول یارانه، ۱۸هزار و ۵۰۰میلیارد تومان حقوق و سایر هزینه های عمرانی و درمانی را و… پرداخت کند.

**اعتبار ساخت مسکن محرومین تا آخر سال پرداخت می شود

وی با بیان نه تنها کشور ما مشکل دارد بلکه مابقی کشور ها هم مشکل دارند ولی مرغ همسایه همیشه غاز است، گفت: در نابرابری های اجتماعی وضعیت جمهوری اسلامی از آمریکا، روسیه، چین، ترکیه به مراتب بهتر است.

رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه خاطرنشان کرد: اعتبار کافی و لازم برای حل مشکل صددرصدی مسکن محرومین از سوی دولت تا قبل از پایان ماه آینده پرداخت می شود و سهمی از سایر استان ها کسر نمیشود بلکه هر استان سهم خود را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه