اورژانس ۱۱۵و هلال احمر گیلان اعلام آمادگی کردند

اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر استان گیلان آمادگی شان را برای امدادرسانی به حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) اعلام کردند.

اورژانس ۱۱۵و هلال احمر گیلان اعلام آمادگی کردند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا،علی فیض ثابتˈ رییس عملیات در بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: این پایگاه ها در مناطق مختلف استان گیلان برای ارایه خدمات امدادی مورد نیاز برای حوادث احتمالی چهارشنبه پایان سال آماده شدند.

وی اظهار کرد: آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ استان گیلان در چهارشنبه سوری در سطح شهر رشت نیز با همکاری نیروی انتظامی در محل های پرتجمع مستقر خواهند شد.

وی از رانندگان خواست تا با توجه به شلوغی خیابان ها در روزهای پایان سال با خودروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ گیلان برای عبور سریع آنها برای امدادرسانی در مواقع ضروری همکاری لازم را داشته باشند.

رییس عملیات در بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از خانواده ها خواست تا در این ایام برای پیشگیری از حوادث احتمالی مواظب فرزندان خود باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز از اجرای طرح مروجان سلامت همزمان با روزهای خطرآفرین پایان سال خبر داد و گفت : این طرح با مشارکت نیروی انتظامی و آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

ˈعلی رضا خصوصیˈ گفت: در اجرای این طرح جمعیت هلال احمر گیلان ضمن آموزش و ثبت نام از علاقه مندان در پایگاه های ثابت داوطلبی ، مدارس و مراکز پرتردد با ارایه مشورت های لازم در زمینه رعایت نکات ایمنی و کاهش خطر به خانواده ها و جوانان اقدام می کند.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح جمعیت هلال احمر با استقرار ۲۵ دستگاه آمبولانس۱۶ دستگاه موتور سیکلت و خودروی نجات و ۴۰۰ امدادگر آموزش دیده در سراسر شعب استان برای ارایه خدمات امدادی به منظور کاهش اثرات مخرب حوادث احتمالی آماده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های ایمنی در چهارشنبه آخر سال از خانواده ها خواست تا فرزندانشان را از بروز حوادث جبران ناپذیر این روز آگاه کنند .

در چهارشنبه سوری سال گذشته ، ۷۹ نفر در گیلان دچار آسیب شدند.ک/۳

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه