فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه و بسیج با حداقل هزینه پروژه ساخت مسکن محرومین را انجام داد/ هیچ مسئولی تا زمانی که کسی مسکن ندارد نباید راحت بخوابد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج گیلان این توانایی را دارد با حداقل هزینه ساخت مسکن محرومین را انجام دهد، گفت: دولت، سپاه، بسیج، مسئولین محلی شورا و شهرداری ها همه در کنار هم قرار گرفتند تا یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن ساخته و تحویل داده شود.

سپاه و بسیج با حداقل هزینه پروژه ساخت مسکن محرومین را انجام داد/ هیچ مسئولی تا زمانی که کسی مسکن ندارد نباید راحت بخوابد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در همایش خانه دارشدن ۱۷۰۰خانوار از مددجویان استان گیلان با بیان اینکه انقلاب ما از اسلام است و اسلام با تلاش و حمایت و فداکاری حضرت زهرا از ولایت برقرار مانده است، اظهار کرد: انقلاب ما از خون دل امام، شهدا و یارانشان به دست ما رسیده است.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر باید با امام و آرمان های امام بیعت کنیم و با مسیری که امام به ما نشان داده است خود را محک بزنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: یکی از خواسته های امام توجه به محرومین بوده است
امروز هر مسئولی در هرجایگاهی که است که باید تمام توجه خود به خدمت و کمک رسانی به محرومین داشته باشد.

وی با تاکید بر اطاعت واقعی از ولایت فقیه بیان کرد: بر حسب فرموده رهبرمعظم انقلاب موظفیم به مردم امید بدهیم زیرا دشمن در تمام مراتب به دنبال ضربه زدن به کشور و نظام است و بنا دارند جلوی انقلاب را بگیرند.

عبدالله پور با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نظام های جهان سلطه گر و سلطه پذیر بودند، افزود: امام در دنیا نظامی سلطه ستیز را پایه ریزی کرد و امروز این جبهه ظلم ستیز درجهان گسترده شده که در آفریقا، عراق، یمن و… حاصل نگاه بلند امام را مشاهده می کنید.

وی با اشاره به اهمیت و رأس الامور بودن مردم داری و کمک به فقرا و محرومین، بیان کرد: بهره وری و ساخت مسکن محرومین نتیجه لقمه حلال و لطف خداوند است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: هیچ مسئولی تا زمانی که کسی مسکن ندارد نباید راحت بخوابد و در شان ما نیست.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج گیلان این توانایی را دارد با حداقل هزینه توانایی مسکن محرومین را انجام دهد، افزود: همدلی مجموع خیرین دولت، سپاه، بسیج، مسئولین محلی شورا و شهرداری ها همه در کنار هم قرار گرفتند تا یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن ساخته و تحویل داده شود.

عبدالله پور با بیان اینکه بسیج گره گشای تمام مشکلات است، افزود: بسیاری از مهندسین بسیجی و بسیجیان این پروژه را با هزینه شخصی انجام داده و خدمات داده اند.

وی افزود: سپاه و بسیج کار خاصی نمی کند بلکه فقط کار را به دست مردم می سپارد و هرجا مردم وارد عمل می شوند امور حل می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه