پیش‌بینی رونق بازار مسکن در سال آینده

عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این که شواهد خوبی از خروج بازار مسکن از رکود وجود دارد گفت: سال آینده سال خوبی در بازار مسکن خواهیم داشت و این به معنی افزایش قیمت نیست.

پیش‌بینی رونق بازار مسکن در سال آینده

به گزارش هشت دی، عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این که شواهد خوبی از خروج بازار مسکن از رکود وجود دارد گفت: سال آینده سال خوبی در بازار مسکن خواهیم داشت و این به معنیافزایش قیمت نیست.

دهقان دهنوی­ گفت:­ در چند سال گذشته تحرک خوبی در اقتصاد کشور داشتیم اما­ متاسفانه ­بازار مسکن در چند سال گذشته در رکود به سر­ می برد و نتوانست در توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شواهد خوبی از خروج بازار مسکن از رکود وجود دارد که می توان امیدوار بود بخشی از رونق اقتصادی از طریق بخش­ مسکن حاصل شود.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن­ با بیان اینکه شواهد حاکی از رونق در ساخت و ساز، تولید و معاملات بازار مسکن وجود دارد­ تصریح کرد: با توجه به رونق در بازار مسکن افزایش غیر قابل قبول و بیش از حد تورم در بازار صورت نگرفته است و امیدواریم ارزش افزوده بیشتری در این بخش همراه شود­.

وی با اشاره به این سوال که آیا سال آینده شاهد افزایش قیمتی در بازار خواهیم بود ؟ گفت: سال آینده سال خوبی در بازار مسکن خواهیم داشت و به معنی افزایش قیمت نیست.

دهقان تاکید کرد: در چند سال گذشته رکود در بخش مسکن بسیار عمیق­ و طولانی بود اما اکنون با خروج مسکن از رکود تقاضا نیز افزایش می یابد و همزمان با افزایش درآمد ملی شاهد افزایش فعالیت اقتصادی نیز خواهیم بود.

وی بیان کرد: در این مدت­­ خانواده های جدیدی شکل می گیرند و با افزایش­ تقاضا برای خانه، فرصت برای عرضه کننده فراهم می شود تا اقدام به ساخت و عرضه­ کند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه