عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد

هزینه ۷۰ میلیونی شهرداری رشت در شب فرهنگی شهر خلاق در تهران/ هزینه‌های سفر شهر خلاق خوراک رشت شفاف‌سازی شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: بابت حضور روابط عمومی ، مدیران شهرداری رشت و… در مراسم شب فرهنگی شهر خلاق خوراک شناسی در هتل همای تهران مبلغ ۷۰ میلیون تومان از حساب شهرداری پرداخت شده است.

هزینه ۷۰ میلیونی شهرداری رشت در شب فرهنگی شهر خلاق در تهران/ هزینه‌های سفر شهر خلاق خوراک رشت شفاف‌سازی شود

به گزارش هشت دی،حامد عبداللهی  در رشت با انتقاد از هزینه های هنگفت سفرهای مربوط به شهر خلاق خوراک در شهرداری رشت اظهار کرد: برند شهر خلاق خوراک شناسی امتیاز خوبی برای رشت است اما نباید از این بابت ریخت و پاش های بی حد و حصر انجام شود.

وی افزود: برای حضور در شب فرهنگی شهر خلاق خوراک شناسی ۷۰ میلیون تومان به صورت علی الحساب دریافت کرده اند و این در حالی است که در اکثر برنامه ها با این عنوان ، فاکتورهایی مجددا بعد از سفر نیز ارائه می کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر شفاف‌سازی هزینه های سفر پیرامون شهر خلاق خوراک گفت: مدیر روابط عمومی شهرداری رشت در سفر اخیر برای شرکت در شب فرهنگی شهر خلاق افرادی خارج از مجموعه شهرداری رشت را جهت پوشش خبری و تصویری به همراه برده است و چنانچه خدای ناکرده در طول مسیر حادثه ای برای آنان به وقوع می پیوست شهرداری با مشکلات فراوانی مواجه می شد.

عبداللهی بیان کرد: در شرایطی که عکاسان توانمند و با تجربه ای در مجموعه حضور دارند ضرورتی برای استفاده از نیروهای خارج مجموعه شهرداری رشت وجود ندارد و مدیر روابط عمومی شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی گفت: تا کنون سفرهای متعددی در قالب این عنوان به داخل و خارج کشور انجام شده اما عملا بازخوردی برای رشت به همراه نداشته است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر شفاف سازی هزینه ها و دستاوردهای شهر خلاق خوراک رشت افزود: هر ماه شاهد چنین ریخت و پاش هایی با عنوان شهر خلاق خوراک در شهرداری رشت هستیم و باید این مساله پاسخ داده شود.

عبداللهی با اشاره به پیشینه فرهنگی ، تاریخی و هنری رشت بیان کرد: در شهر رشت موارد متعددی برای مانور دادن در عرصه های مختلف فرهنگی_ هنری وجود دارد و صرفا تحمیل هزینه و انجام سفرهای بی حاصل دستاوردی برای رشت به همراه ندارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه