شیرزاد خواستار شد:

درگیری مأموران سد معبر با دست‌ فروشان در رشت شفاف‌ سازی شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: درگیری مأموران سر معبر شهرداری منطقه دو با دست‌فروشان خیابان سردار جنگل مسئله مهمی است و باید شفاف‌سازی شود.

درگیری مأموران سد معبر با دست‌ فروشان در رشت شفاف‌ سازی شود

فاطمه شیرزاد با اشاره به درگیری اخیر مأموران سد معبر شهرداری منطقه دو با دست‌فروشان اظهار کرد: بیکاری یکی از دلایل بروز دست‌فروشی در جامعه است و تعداد زیادی از افراد تحصیل‌کرده نیز به دلیل تأمین معیشت به این کار روی آورده‌اند.

وی افزود: جمع‌آوری دست‌فروشان بر اساس قانون ازجمله وظایف شهرداری‌ها است اما این اقدام باید با رعایت اخلاق و تکریم انسانی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: انتظار می‌رفت پس‌ازاین درگیری شهردار منطقه ۲ نسبت به تنویر افکار عمومی و ارائه توضیح به اعضای شورا و شهروندان اقدام کند اما متأسفانه هیچ کاری انجام نشد.

شیرزاد با اذعان به اینکه مدیران شهرداری باید پاسخگوی عملکرد کارکنان زیرمجموعه خود باشند بیان کرد: شهردار منطقه دو باید برای شفاف‌سازی درباره درگیر اخیر اقدام می‌کرد.

وی افزود: با هرگونه درگیری و اعمال خشونت در برخورد با دست‌فروشان به‌شدت مخالفم و جمع‌آوری دست‌فروشان باید بر اساس رأفت اخلاقی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب اشتغال در جامعه بیان کرد: اگر شرایط مناسب اشتغال برای جوانان در جامعه فراهم بود شاهد دست‌فروشی و افزایش شغل‌های کاذب نبودیم و مسئولین باید برای این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه