مرگ فجیع کارگر ساختمانی بین سقف و کابین + عکس

کارگر ساختمانی به هنگام رنگ‌آمیزی کابین آسانسور بین سقف و کابین حبس شد و به طرز دلخراشی جان باخت.

مرگ فجیع کارگر ساختمانی بین سقف و کابین + عکس
به گزارش ۸دی ساعت ۹:۱۰ صبح امروز شاهدان طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از بروز حادثه گرفتار شدن کارگر ساختمانی در آسانسور خبر داده و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۷۲ را به محل حادثه در خیابان گلبرگ شرقی، بعد از میدان نبوت اعزام کرد.
مرتضی بهروز؛ مدیر منطقه ۶ عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضوریافته بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک مجتمع مسکونی هفت طبقه بنابر اظهارات ساکنان این مجتمع، کارگری در بالای کابین در حال زدن ضدزنگ به قسمت بیرونی کابین آسانسور بود که ناگهان آسانسور به حرکت درآمد و در بالاترین قسمت چاله آسانسور در حالیکه این شخص به شدت در بین کابین و سقف بتونی چاله آسانسور فشرده شده بود، از حرکت بازایستاد.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان در آغاز عملیات بلافاصله با رعایت کامل موارد ایمنی، مسیری را برای دستیابی به این فرد باز کرده و سپس در حضور متخصص شرکت سرویس آسانسور، این کارگر را بیرون آورده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.
بهروز با اعلام اینکه علت بروز این حادثه مرگبار از سوی کارشناسان در حال بررسی است، تصریح کرد: امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، فوت این کارگر سی ساله افغانستانی را تائید کردند.
بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ جسد این شخص جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی منطقه شد.

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه