نماینده مردم بندرانزلی بیان کرد

حل مشکلات حوزه درمان انزلی و بلوک غرب گیلان با توسعه و تجهیز بیمارستان شهید بهشتی

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی از حل مشکلات حوزه درمان انزلی و بلوک غرب گیلان با توسعه و تجهیز بیمارستان شهید بهشتی شهرستان خبر داد.

حل مشکلات حوزه درمان انزلی و بلوک غرب گیلان با توسعه و تجهیز بیمارستان شهید بهشتی

به گزارشهشت دی، حسن خسته بند امشب در رشت، با اشاره به توسعه بیمارستان بندرانزلی اظهار کرد: از درآمد دانشگاه بین‌الملل علوم پزشکی برای توسعه بیمارستان شهید بهشتی اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: علاوه بر اینکه چهار هزار و ۵۰۰ متر به پیشانی و بال بیمارستان اضافه‌شده، در بخش توسعه اورژانس، افزایش و توسعه زایشگاه و تجهیز NICU نیز خدماتی به مردم بندرانزلی ارائه‌شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی بخش غربال‌گری بیمارستان انزلی بیان کرد: در توسعه بیمارستان محلی را برای غربالگری نیز در  نظر گفته‌شده که در آن مواردی از قبیل ماموگرافی، شیمی‌درمانی، سونوگرافی و خدمات مشابه به مردم ارائه می‌شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل مشکلات حوزه درمان مردم غرب گیلان با توسعه بیمارستان انزلی تصریح کرد: مردم غرب گیلان برای دریافت برخی از خدمات درمانی مجبور بودند به شهر رشت مراجعه کنند اما بیمارستان انزلی می‌تواند به‌عنوان بلوک غرب گیلان این خدمات را به‌صورت متمرکز به مردم ارائه کند و از مشکلات حضور در مرکز استان برای دریافت مشکلات نیز بکاهد.

خسته بند بابیان اینکه تجهیز و توسعه بیمارستان بندرانزلی کمک شایان به مردم انزلی و بیماران غرب گیلان می‌کند افزود: سی‌تی‌اسکن خریداری‌شده برای بیمارستان انزلی ۱۶ اسلاید بوده و باید اعلام کرد که این فناوری در بالاترین مدل خود در استان منحصر به رشت و بندرانزلی است.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند افزایش خدمات سلامت و درمان در انزلی هستیم گفت: بااینکه در بیمارستان بندرانزلی همه خدمات مستقرشده اما همچنان نیازمندیم تا خدمات‌دهی مراکز درمانی شهرستان به مردم بیشتر نیز بشود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با پیشرفتی که پروژه‌ها دارند، خدمات حوزه سلامت و درمان را در بندرانزلی بخشی تا پایان امسال و بخشی را تا پایان سال آینده به مردم ارائه کنیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه