“شعله ور” شلوغ ترین نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۹۶+عکس

نشست خبری فیلم سینمایی “شعله ور” به کارگردانی “حمید نعمت الله” دومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه ها پردیس ملت برگزار شد.

“شعله ور” شلوغ ترین نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۹۶+عکس

به گزارش ۸دی، نشست خبری فیلم سینمایی “شعله ور” به کارگردانی “حمید نعمت الله” دومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه ها پردیس ملت برگزار شد.

حمید نعمت الله درخصوص برخی اعتراضات وارد شده بر فیلم شعله ور توسط مردم سیستان گفت: نمی دانم این اعتراض مردم سیستان و بلوچستان تا چه حد جدی است اما آنچه مشخص است اینکه فیلم شعله ور سراسر احترام به بوم سیستان است. ما با احتیاط با مردم آن خطه روبرو شدیم. مردم این خطه بسیار انسان های شریف و بزرگی هستند.

وی در ادامه افزود: ما سعی کردیم که شکوه این منطقه را نشان دهیم اما نمی توان وضعیت بد آن منطقه همچون کم آبی را فراموش کرد. ما به هیچ وجه نمی خواستیم به قومیتی توهین کنیم و همه نگاه ما به این مردم حسن نیت بوده است.

هادی مقدم دوست درباره چگونگی شکلگیری شخصیت اصلی فیلم شعله ور گفت: حسد و کینه از اتفاقات اولیه بشری بوده و هست. ما بر اساس همین حسد که پدیده ای روانی و درونی است موضوعی بیرونی و اجتماعی را به تصویر کشیدیم. این عدم رضایت و حسد مهم ترین عناصری بودند که ما در این فیلمنامه در اختیار داشتیم.

 

نعمت الله درباره چرایی انتخاب سیستان و بلوچستان برای فیلمبرداری اثر اضافه کرد: شخصیت اصلی در منطقه ای دور از سایر آدمها بود و به منطقه ای دورتر رانده شد تا بتواند با تنهایی خود کنار بیاید. این شخصیت در ابتدا از دست افراد به جایی دور می رود اما از دست خوی بد خود نمی تواند به جایی برود. فیلم به اذعان برخی بلند است. من هنوز کامل این فیلم را امروز در سینما ندیدم اما شاید با شما موافق باشم و فیلم بتواند کوتاه تر باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه