زنگ انقلاب در مدارس استان گیلان نواخته شد

به‌مناسبت یوم الله دهه فجر و ورود عارفانه امام خمینی (ره) به ایران اسلامی همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان گیلان نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس استان گیلان نواخته شد

به گزارش هشت دی، به‌مناسبت یوم‌الله دهه فجر و ورود عارفانه امام خمینی (ره) به ایران اسلامی صبح امروز زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس سراسر استان گیلان و به‌طور نمادین در مدرسه دخترانه انوارالعلوم رشت نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت در این مراسم با گرامیداشت ایام پر برکت دهه فجر و با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران را از چنگال غارتگران و استکبار رهایی بخشید اظهار داشت: امروز با گذشت چهار دهه مردم ایران همواره خواهان “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” هستند.

ایرج قربان‌نژاد با بیان اینکه از روزها و سال‌های نخست انقلاب اسلامی توطئه‌های گسترده‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت و دشمنان قصد ریشه‌کنی نهال کوچک انقلاب را داشتند افزود: امروز انقلاب اسلامی به یک درختی تنومند و مقاوم تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت موفقیت‌های گسترده‌ای را در عرصه‌های مختلف ورزشی و علمی کسب کرده است افزود: این ناحیه در کسب رتبه‌های برتر رشته قرآنی پیشتاز بوده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت از کسب مقام سوم این ناحیه در مسابقات کنگره ملی آسیا خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت با ساخت دستگاه تصفیه‌آب موفق به کسب رتبه دوم اختراعات جهانی کشور ترکیه شد.

قربان‌نژاد از کسب مقام سوم جهانی اختراعات در کره‌جنوبی توسط یکی از دانش‌آموزان این ناحیه با اختراع “زاویه سنج دیجیتال” خبر داد و گفت: دانش‌آموزان گیلانی با صلابت و استواری در راستای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه