نماینده مردم رودبار در گفتگو با ۸دی:

آسفالت ۳۸ درصد راه های روستایی رودبار / ضریب برخورداری از گاز را به بالای ۹۰ درصد می رسانیم

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه یکی از این پروژه ها آسفالت راه های روستایی است که الان این شاخص به ۳۸ درصد رسیده است، گفت: امیدوارم با کمک مسئولین شهر این شاخص را در آینده ای نزدیک به حدود ۴۷ یا ۴۸ درصد برسانیم.

آسفالت ۳۸ درصد راه های روستایی رودبار / ضریب برخورداری از گاز را به بالای ۹۰ درصد می رسانیم

منوچهر جمالی در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به به بودجه پروژه های عمرانی رودبار در سال ۹۷، اظهار کرد: پروژه های متعدد عمرانی در شهرستان رودبار در دست اجرا داریم که برخی از آنها متأسفانه به خاطر کمبود بودجه با مشکلاتی روبرو شده اند با این وجود تلاش داریم پروژه های عمرانی را با جدیت پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از این پروژه ها آسفالت راه های روستایی است که الان این شاخص به ۳۸ درصد رسیده است، گفت: امیدوار هستیم با کمک مسئولین شهر این شاخص را در آینده ای نزدیک به حدود ۴۷ یا ۴۸ درصد برسانیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به اینکه ضریب برخورداری از گاز در رودبار ۲۶ درصد بوده است که تا پایان سال ۹۵ این شاخص را به ۶۲ درصد رساندیم، گفت: این شاخص را تا پایان سال مالی ۹۶ یعنی سه ماهه اول ۹۷ به بالای ۹۰ درصد می رسانیم و رودبار را به عنوان شهرستان سبز اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پروژه های ورزشی نیز در دست داریم که تلاش داریم برایشان تأمین اعتبار داشته باشیم، گفت: در این زمینه پیگیری هایی را در سطح استان و کشور انجام داده ایم تا اعتبارات لازم را اخذ کنیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس ادامه داد: در زمینه آب رسانی روستایی و پروژه های کشاورزی نیز پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا با تأمین اعتبار بتوانیم پروژه های عمرانی را به پیش ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت با مشکلاتی برای تأمین اعتبار پروژه ها روبرو است، گفت: با این وجود کارهای خوبی در زمینه پروژه های عمرانی شهرستان رودبار طی سال گذشته انجام شده و بنا داریم که این تلاش ها را افزایش دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه