آغاز اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در گیلان + جدول پخش

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از آغاز اکران همزمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از امروز (۱۴ بهمن) در رشت خبرداد.

آغاز اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در گیلان + جدول پخش

به گزارش۸دی، امیر مصباح، معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اکران همزمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در گیلان گفت:از امروز (۱۴ بهمن) ۱۱ فیلم جشنواره فیلم فجر در سینما میرزا کوچک رشت اکران می شود.

وی این اکران همزمان را یک رویداد فرهنگی مهم دانست و گفت: هر روز چهار فیلم در سانس های ۱۰ صبح، ۱۸،۱۶ و ۲۰ عصر اکران می شود که آغاز این جشنواره با نمایش فیلم« فیلشاه» در ساعت ۱۰ صبح امروز است.

مصباح با بیان اینکه چهار فیلم کودک و نوجوان همراه با فیلم «فیلشاه» ویژه کودکان در سانس صبح اکران می شود تصریح کرد: «قهرمانان کوچک»، «دنیای کیف ها»، «دزد و پری» و «شکلات» فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در این جشنواره است.

وی با اشاره به برنامه های روز نخست جشنواره افزود: قهرمانان کوچک(سانس ۱۰)، جشن دلتنگی(سانس ۱۶)، هایلایت( سانس ۱۸) و مصادره(سانس ۲۰ ) در سینما میرزا کوچک رشت اکران می شود.

مصباح با بیان اینکه قیمت هر قطعه بلیت ۱۰ هزار تومان است که علاوه بر فروش اینترنتی در گیشه نیز فروخته می شود اذعان کرد: «دنیای کیف ها»، «دنیای تاریک»، «عرق سرد» و «تنگه ابوغریب» به ترتیب در روز دوم (۱۵ بهمن) اکران خواهد شد.

به گفته وی، «فیلشاه»، «لاتاری»، «کامیون» و «عرق سرد» در روز دوشنبه (۱۶ بهمن) و «دزد و پری»، «شعله ور»، «تنگه ابوغریب» و «فیلشاه» سه شنبه(۱۷ بهمن) اکران خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: پنج شنبه (۱۹ بهمن) فیلم های «سرو زیر آب»، «اتاق تاریک» و «هایلایت» در سانس های عصر و جمعه (۲۰ بهمن) تنگه ابوغریب، لاتاری و جشن دلتنگی به روی پرده سینما میرزا کوچک خواهد رفت.

وی تاکید کرد: «کامیون»، «امپراطور جهنم» و «اتاق تاریک» در روز شنبه (۲۱ بهمن) اکران خواهد شد.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: آخرین روز همزانی اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در شهر رشت با اکران فیلم های «فیلشاه»، «سرو زیر آب» و «شعله ور» همراه خواهد بود.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه