تأمین امنیت تعطیلات نوروزی با بیش از هزار واحد گشتی در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: با ۶۰۰ واحد گشتی در حوزه انتظامی و ۴۵۰ واحد گشتی در راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، امنیت مناسبی را در تعطیلات نوروزی برای مسافران فراهم خواهیم آورد.

تأمین امنیت تعطیلات نوروزی با بیش از هزار واحد گشتی در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان چگنونگی تأمین امنیت مناسب در تعطیلات نوروزی برای مسافران اضافه کرد: با ۶۰۰ واحد گشتی در حوزه انتظامی و ۴۵۰ واحد گشتی در راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، امنیت مناسبی را در تعطیلات نوروزی برای مسافران فراهم خواهیم آورد.

IMG_0958

سردار “ابراهیم قائد رحمتی” فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران حاضر گفت: کشف ۸۲ درصدی سرقت­ها و کاهش وقوع جرایم نسبت به سال گذشته، نشان از تلاش بارز پلیس و همیاری مردم با نیروی انتظامی را دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه افزایش ۹ درصدی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  همیاری مردم با پلیس را به خوبی نشان می دهد، تصریح کرد: در ۱۱ ماه گذشته در هردقیقه مردم یک تماس تلفنی با پلیس برقرار کرده و پلیس نیز به موقع توانسته است خواسته های مردمی را اجابت کند.

2

وی به سیاست و تدابیر پلیس در چهارشنبه آخر سال نیز اشاره نموده و اظهار داشت: تدابیر پلیس در چهارشنبه آخرسال محله محوری بوده و قطعا با برگزار کنندگان جشن در معابر اصلی برخورد قاطع به عمل خواهد آورد.

قائد رحمتی با اعلام اینکه تاکنون ۷۰۰ هزار مواد محترقه در استان کشف و ۳۴۵ نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شده اند، گفت: دیگر اقدامات پلیس در پیشگیری از آسیب چهارشنبه آخر سال انجام کارهای فرهنگی و نشست های تعاملی با سازمانها، ادارات خدماتی، امدادی و فرهنگی بوده است.

رئیس پلیس گیلان به محدودیت استفاده از موتورسیکلت در معابر اصلی در چهارشنبه آخر سال نیز اشاره نموده و بیان داشت: پلیس در صورت مشاهده تخلف هرگونه وسیله نقلیه آن وسیله را متوقف و تا پایان تعطیلات نوروزی از پارکینگ ترخیص نخواهد کرد.

وی با اعلام اینکه پلیس با بیش ازهزار واحد گشتی امنیت تعطیلات نوروزی را تامین می کند، اظهار داشت: ۵۸ کانکس نیز در تفرجگاهها، پارکها و دیگر نقاط حساس برای راهنمایی، هدایت و تامین امنیت استقرار خواهد یافت.

قائد رحمتی از استفاده پلیس استان از یک فروند بالگرد به منظور کنترل ترافیک در محورهای مواصلاتی نیز خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در قسمتی از سخنانش به تشکیل قرارگاه نوروزی پلیس نیز اشاره نموده و بیان داشت: پلیس با بررسی روزانه و دقت نظر درصدد ارائه خدمات بهتر برای امنیت و نشاط و سلامتی مردم می باشد.

سردار ابراهیم قائد رحمتی در پایان از خبرنگاران حاضر در نشست خواست تعامل خود را با پلیس در ایام نوروزی ارتقاء داده و با ارائه نقطه نظرات خود در ارتقاء بیشتر امنیت جامعه یار و یاور پلیس باشند.

گفتنی است، روز جاری مراسم تقدیر از اصحاب رسانه نیز برگزار شده و فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم از خبرنگاران رسانه ها با اهداء هدایایی تقدیر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه