کشف ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا در رشت

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا غیر مجاز در رشت خبر داد.

کشف ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا در رشت

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “مهرداد مهرگان” رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه آخرسال، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال و تامین آسایش و آرامش شهروندان طرح تشدید برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران اداره اماکن عمومی این پلیس در بازدید از واحدهای صنفی توانستند از ۱۰ واحد صنفی به خصوص اسباب بازی فروشی در رشت بیش از ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و ضبط کرده و  ضمن پلمپ این واحدهای صنفی، صاحبان این اصناف را به مقام قضایی معرفی کنند.

12

سرهنگ مهرگان با بیان اینکه حسب قانون و تاکیدات مراجع قضائی و انتظامی خرید و فروش مواد محترقه به هر شکل جرم محسوب می شود، بیان داشت: خرید و فروش مواد محترقه برابر ضوابط قانونی قابل پیگرد بوده و عوامل سود جو و فرصت طلب تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان از والدین و مسئولان خواست، در ایام باقی مانده از سال با ارائه توصیه های ارشادی و ایمنی کودکان و نوجوانان را از خطرات و عوارض وحشتناک بازی با آتش و مواد محترقه به هرشکل آگاه نمایند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه