کلنگ زنی یک پایگاه بسیج مقاومت در محله سیاه اسطلخ رشت

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) کلنگ احداث یک پایگاه مقاومت بسیج در محله سیاه اسطلخ رشت زده شد.

کلنگ زنی یک پایگاه بسیج مقاومت در محله سیاه اسطلخ رشت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه مرکزی شهرستان رشت با اشاره به ایجاد یک پایگاه مقاومت بسیج در منطقه سیاه اسطلخ رشت، اظهار کرد: به منظور مقابله با هجمه دشمن و ایجاد یک پایگاه فرهنگی و تربیتی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) کلنگ احداث پایگاه مقاومت بسیج زده شد.

وی با بیان اینکه سیاه اسطلخ محله پرجمعیتی است و ایجاد یک پایگاه برای ترویج و تبلیغ اهداف و آرمان های انقلاب  نیاز دارد، گفت: سیاست های سازمان بسیج و نیروی مقاومت این است که برای انجام کارهای فرهنگی و آشنا کردن جوانان به مسائل انقلاب و مخصوصا در بحث امور تربیتی به تربیت انسان های انقلابی و مومن بپردازد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بیان کرد: جمعی از خواهران بسیجی با توجه به نیاز این منطقه علی رغم عدم وجود پایگاه در این محله در حال فعالیت بودند و امورات بسیج را پیگیری می کردند.

وی با بیان اینکه این پایگاه به نام حضرت معصومه (س) ساخته می شود، گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر دشمن با همه امکانات خود وارد میدان شده و اساس مسائل اعتقادی ما را نشانه گرفته است، این پایگاه در دو واحد خواهران و برادران فعالیت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از مردم و همه کسانی که می توانند در این امر خداپسندانه دخالت داشته باشند، خواست کمک کنند که به لطف خدا این پایگاه در سال ۹۳ آماده بهره برداری شود.

012

032

042

022

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بسیجی
برای ساخت پایگاه شهدای سیاه اسطلخ هنوز هیچ کار انجام نگرفت لطفا مسولین پیگیری کنند
در حاشیه