حسین یکتا در رشت:

جبهه امروز خدمات رسانی به مردم است/ هر هیئت یک خیریه با فعالیت های اجتماعی شود

مدیر بنیاد کرامت امام رضا(ع)، گفت: امروز باید هر هئیت یک‌ خیریه باشد و ماموریت اجتماعی خود را در مسجد، هیئت و مجموعه خود برای خدمات اجتماعی فرهنگی بازنویسی کند.

جبهه امروز خدمات رسانی به مردم است/ هر هیئت یک خیریه با فعالیت های اجتماعی شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، حسین یکتا صبح امروز جمعه در سومین همایش جامعه ایمانی مشعر ویژه هیئت های مذهبی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه امروز آتش دشمن از همه طرف روی ما می ریزد، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی کشور از تمام مرزها مورد هجوم دشمن قرار گرفته بود.

مدیر بنیاد کرامت امام رضا(ع) تصریح کرد: ۸ سال جنگ تحمیلی باعث شد نظام انقلاب اسلامی در سطح جهانی ارتقا پیدا کند بطوریکه از نسل همان رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز گنبد امامین عسکریین(ع) و امام حسین(ع) و… را می سازنند.

وی با بیان اینکه انقلاب بسرعت در حال پیشرفت است و سستی و توقف ما باعث توقف انقلاب نمی شود، افزود: سال ها قبل امام راحل فرمود تا کربلا یک یا حسین مانده است و رسیدیم به کربلا و امرور رهبر معظم انقلاب فرموده است یک قدم تا نماز در بیت المقدس باقیمانده است و این نشان دهنده سرعت حرکت انقلاب است.

وی در ادامه گفت: جنگ اقتصادی باعث ایجاد مشکلات اجتماعی و خانوادگی، تغییر سبک زندگی، تزلزل فکری، اعتیاد، طلاق و بسیاری از مشکلات جامعه شده است.

یکتا با بیان اینکه جنگ امروز جنگ خانه به خانه، فرد به فرد است، افزود: امروز بچه مذهبی ها موظفند در خدمات رسانی و فعالیت های اجتماعی وارد عمل شوند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بودجه مبنای برنامه ریزی نیست، افزود: جبهه امروز در هیئت ها نشستن نیست بلکه باید به حاشیه شهرها برای خدمت رسانی رفتن و نان به مردم رساندن است.

یکتا با بیان اینکه امروز اگر بچه مذهبی ها علمداری نکنند عده ای دیگر برای ما علمداری می کنند، گفت: امروز در حال ایجاد نرم افزارهای فکری و اجتماعی بصورت حرفه ای و دقیق هستیم، و هرشخصی برای خدمات و کارهای اجتماعی می بایست از خانواده و اقوام خود شروع کند.

وی با بیان اینکه اگر دیر حرکت کنیم جبهه فرهنگی ضد انقلاب وارد عمل می شود، افزود: امروز باید هر هئیت یک‌خیریه باشد و ماموریت اجتماعی خود را در مسجد، هیئت و مجموعه خود برای خدمات اجتماعی فرهنگی بازنویسی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه