رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خبر داد؛

ثبت نام اینترنتی ورزشکاران در سال ۹۷

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سال ۹۷ ثبت نام ورزشکاران به صورت کاملاً اینترنتی انجام می‌شود.

ثبت نام اینترنتی ورزشکاران در سال ۹۷

به گزارش هشت دی،غلامرضا نوروزی گفت: لرستان یک استان محروم نیست، بلکه یک استان دارای ظرفیت‌های بی شمار ورزشی در سطوح ملی است و تلاش داریم که بتوانیم مسئولیت خود را در برابر این استان انجام دهیم.

وی افزود: محروم جایی است که افراد آن بزرگ‌نباشند و این در حالی است که لرستان یک استان کمتر توسعه یافته است، اما در صحنه‌های مختلف همواره نقش آفرینی کرده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه تلاش داریم ورزشکاران ما سالم باشند، عنوان کرد: در بُعد سلامت جامعه فدراسیون پزشکی ورزشی نیز فعال است و بیماری‌های غیرواگیر مانند، دیابت، چاقی و بیماری‌های قلبی که به سبب بی تحرکی ایجاد می‌شوندرا می‌توان با یک سری اقدامات مانند ورزش کردن درمان کرده و یا از ابتلا به آن‌ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به بیمه ورزشکاران صدور کارت خدمات درمانی، بیان کرد: این‌کارت با یک هزینه ناچیز در اختیار ورزشکاران گذاشته می‌شود و در صورت مصدومیت ورزشکاران تا سقف ۷ میلیون تومان از هزینه‌های مصدومیت آن‌ها را پرداخت می‌کند.

نوروزی افزود: تلاش کردیم که مقدار خدمات رسانی به ورزشکاران را تا ۱.۵ برابر افزایش دهیم و این در حالی است که مشاوره‌های پزشکی و ورزشی و ایجاد مرکزی در استان‌ها برای جوابگویی جامعه پزشکی در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه گفت: طی سال آینده ثبت نام ورزشکاران به صورت کاملا اینترنتی انجام خواهد شد و تفاهم‌نامه‌هایی در قالب پاداش ویژه منعقد می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه