نماینده مردم شهرستان آستارا :

بیشتر دهیاری‌های کشور بدهکار هستند / کوتاهی دولت در توسعه زیرساخت راه‌های روستایی

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی ضمن‌انتقاد از ضعف و کاستی‌های موجود در زیرساخت راه‌های روستایی کشور گفت: بیشتر دهیاری‌های کشور بدهکار بوده و حساب‌های بانکی آن‌ها از سوی طلبکاران مسدود شده است.

بیشتر دهیاری‌های کشور بدهکار هستند / کوتاهی دولت در توسعه زیرساخت راه‌های روستایی

به گزارش هشت دی، ولی داداشی  در آستارا ضمن‌انتقاد از ضعف و کاستی‌های موجود در زیرساخت راه‌های روستایی کشور به‌ویژه روستاهای این شهرستان اظهار کرد: اکثر دهیاری‌های کشور، بدهکار بوده و حساب‌های بانکی آن‌ها از سوی طلبکاران مسدود شده است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در حق دهیاری‌ها و توسعه زیرساخت راه‌های روستایی کوتاهی کرده است تصریح کرد: قوه مجریه و در رأس آن وزارت کشور و سازمان برنامه‌وبودجه باید در راستای توسعه زیرساخت راه‌های روستایی به دهیاری‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه، دولت را برای کمک به دهیاری‌ها و پرداخت بدهی‌های آن‌ها موظف کرده‌اند بیان کرد: اگر بودجه سنواتی سال ۹۷ عملیاتی شود قسمتی از مشکلات مردم در روستاهای سراسر کشور به‌ویژه شهرستان آستارا برطرف می‌شود.

داداشی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده درباره سامان‌دهی و توسعه راه‌های روستایی شهرستان آستارا گفت: بیشتر جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در روستاها و ارتفاعات بالادست واقع شده‌اند که استفاده از این جاذبه‌ها و ماندگاری گردشگر، مستلزم تقویت و توسعه راه‌های روستایی است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه