مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا خبر داد

مشارکت ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آستارا در پرسش مهر رئیس‌جمهور

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا با اشاره به اجرای هجدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور در سطح مدارس این شهرستان گفت: تاکنون بالغ‌بر یک‌هزار نفر از فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان مدارس شهرستان آستارا در طرح مذکور مشارکت کرده‌اند.

مشارکت ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آستارا در پرسش مهر رئیس‌جمهور

به گزارش هشت دی،سید سجاد موسوی  در آستارا با اشاره به اجرای هجدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور در سطح مدارس این شهرستان اظهار کرد: تاکنون بالغ‌بر یک‌هزار نفر از فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان مدارس شهرستان آستارا در طرح مذکور مشارکت کرده‌اند.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا ضمن تأکید بر توجه آحاد مردم جامعه به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان جهت توسعه و آبادانی کشور تصریح کرد: طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور با هدف ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسش‌گری و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی عنوان پرسش هجدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور را «چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟» دانست و خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور با طرح این پرسش از دانش‌آموزان خواست تا به بهترین شکل ممکن در جامعه با دیگران تعامل برقرار کنند.

 موسوی محورهای هجدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور را شعر، مقاله پژوهشی، نقاشی، داستان‌نویسی، وبلاگ‌نویسی، سرود همگانی، خوشنویسی، طراحی، گرافیک، نمایشنامه‌نویسی، فیلم کوتاه و سخنوری را دانست و گفت: آثار برگزیده پس از داوری در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند.

به‌گفته مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا، سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بالغ‌بر یک‌هزار و ۱۵۳ نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس این شهرستان در هفدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور شرکت کرده بودند که ۱۴ نفر از آن‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه