بخشدار کلاچای خبر داد:

۳۵ پروژه بخش کلاچای در دهه فجر به بهره برداری می رسد

بخشدار کلاچای گفت: ۳۵ پروژه این بخش با اعتباری نزدیک به میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

۳۵ پروژه بخش کلاچای در دهه فجر به بهره برداری می رسد

هادی کوچکی، بخشدار کلاچای با اشاره به دهه فجر درباره پروژه های عمرانی اظهار کرد: در سطح بخش کلاچای، دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای ارائه پروژه هایی در قالب افتتاح پروژه ها و گشایش بهره برداری آماده هست که به محضر مردم بخش کلاچای تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ  نزدیک به ۶ میلیارد تومان است که در دهه فجر تفدیم مردم خواهد شد افزود: پروژه های بخش کلاچای با عملکرد خوب دستگاه ها در حوزه های شهری و روستایی و توسعه و عمران شهری و روستایی تهیه شده است.

بخشدار کلاچای درباره پروژه های در دست احداث و بهره برداری در دهه فجر امسال گفت: بهسازی معابر، آسفالت راه های شهری، روستایی و جدول گذاری، بهمراه پروژه های مزار شهدای گمنام، مرکز سلامت روستایی بی بالان و آزمایشگاه مرکز درمانی شهر کلاچای مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

کوچکی در رابطه با پروژه محور جاده گیل کلایه از حدفاصل پلرود تا سه راه ماچیان‌ بریم آباد ادامه داد: این یکی از پروژهای بسیار خوب ماست و بحث تمیزی و روکش کامل این پروژه هم از مواردی است که با حضور مسوولین شهرستانی و استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در کنار این پروژه ها، پروژه راه های روستایی خسادان سفلی است که توسط دستگاه بهره بردار راه و شهر سازی ، مورد بهره برداری قرار میگیرد.

بخشدار کلاچای با بیان اینکه در حوزه بنیاد مسکن، راه روستایی حاجی آباد و استخر بیجار نیز مورد بهره برداری قرار میگیرد افزود: در کنار این موارد مسئله اصلاح و توسعه شبکه های برق و اسکان مدد جویی نیز هست که در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفته و تقدیم‌ مردم خوب دیار کلاچای میشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه