فرهاد آئیش در گفتگو با 8دی:

جشنواره فیلم فجر شرایط را برای افزایش کیفیت فیلم ها فراهم می کند

بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: جشنواره فیلم فجر فستیوالی است که مزایای خیلی خوبی برای همگان دارد، به ویژه اینکه شرایطی را برای مقایسه کارها با یکدیگر و احتمالاً افزایش سطح کیفیت فیلم ها فراهم می کند.

جشنواره فیلم فجر شرایط را برای افزایش کیفیت فیلم ها فراهم می کند

به گزارش ۸دی، بهمن ماه همیشه برای اهالی سینما و فیلم دوستان ماه پرهیجانی است. تعداد زیادی از مردم در این ماه به سینماها می روند و فیلم ها را در حال و هوایی پر شور به تماشا می نشینند.

فرهاد آئیش در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سوال جشنواره فیلم فجر را چطور می بیند، اظهار کرد: فکر می کنم جشنواره فیلم فجر فرصت خوبی است که در آن اهالی سینما، هنرمندان و مردم با یکدیگر به تماشای فیلم می نشینند.

وی افزود: این جشنواره فستیوالی است که نمی تواند بد باشد و حتماً مزایای خیلی خوبی برای همگان دارد، به ویژه اینکه شرایطی را برای مقایسه کارها با یکدیگر و احتمالاً افزایش سطح کیفیت فیلم ها فراهم می کند.

**جشنواره فیلم فجر حال و هوای پر هیجان و جالبی دارد

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: مردم در چارچوب جشنواره فیلم فجر با شور و هیجان فیلم ها را می بینند و درباره آن ها بحث و گفتگو می کنند و در کل به نظر من تجربه خوب و جالبی است.

وی در پاسخ به انتقادات احتمالی وارد بر جشنواره، گفت: جشنواره را خیلی تخصصی دنبال نمی کنم اما به عنوان یک بازیگر حال و هوای جشنواره را خیلی دوست دارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه