فروش دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد تایید نیروهای انقلابی و مردم نیست

فضا، نحوه،محتوا و اقداماتی که در مذاکرات صورت گرفت مورد تایید ما نیست و اقدامات انجام شده نیروهای انقلابی را خشنود نکرده است.

فروش دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد تایید نیروهای انقلابی و مردم نیست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت ،سیدعلی آقازاده نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص سکوت نمایندگان مجلس در مورد محتوای مذاکرات هسته ای گفت:اینطور نیست که نمایندگان مجلس سکوت کرده باشند، نمایندگان هم مانند مرد غیورو  انقلابی نسبت به دستاوردهایشان بسیار حساسند و از آنجاییکه این دستاوردهای علمی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده با دقت به این تحولات واکنش نشان می دهند.

آقازاده با انتقاد از توافقات هسته ای انجام شده گفت: نوع و محتوای مذاکرات و توافقات انجام گرفته در کنار فشاری که دشمن می آورد و به نوعی فروش دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد تایید هیچ کدام از نیروهای انقلابی و مردم نیست. مردم بسیار حساس اند و عکس العمل هم نشان داده اند. و در مقابل مسئولین بایستی توجه کنند که به راحتی دستاوردهای این مردم و انقلاب اسلامی را معامله نکنندو بیش از این تسلیم دشمنان و زیاده خواهی ها و جاه طلبی های آن ها نشوند.

نماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضا، نحوه،محتوا و اقداماتی که در مذاکرات صورت گرفت مورد تایید ما نیست و اقدامات انجام شده نیروهای انقلابی را خشنود نکرده است. احساس ما بر این است که دشمن بدنبال عقب مانده نگه داشتن انقلاب اسلامی و محسور کردن تفکر فرهنگی و ارزش های نظام است و اگر اینگونه پیش رویم در آینده متحمل خساراتی سنگین و جبران ناپذیر خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: چاره این نیست که مذاکره نکنند بلکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: نباید به دشمن اعتماد کرد و باید با نگاه اعتقادی و ارزشی با دشمن مواجه شد. باید با همان روحیه ای که رزمندگان و شهدای ما داشتند و مردم عزیزمان دارند به مذاکره با غربی ها پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خسته شدند ایشون
سجاد
از کدام تسلیم؟ از کدام فروش دست آوردهای هسته ای؟ 1- فضا؛ نحوه، محتوا و اقداماتی که در مذاکرات صورت گرفت مورد تایید ما نیست( سید علی آقا زاده) 2-من به شما عرض بكنم كارى كه وزارت‌خارجه‌ى ما و مسئولین دولتى ما شروع كردند، ادامه پیدا خواهد كرد؛ ایران آنچه را قرار گذاشته است و عهد كرده است نقض نخواهد كرد.(سید علی خامنه ای) http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=25363
در حاشیه