نماینده با شخصیت آن است که بی عدالتی را ببیند و سکوت کند؟/سوابق انقلابی خود را فدای مسئولیت پرستان نمی کنم

ایرج ندیمی نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت:ما متاسفانه گرفتار افرادی هستیم که دارای زبان هایی دراز از باب نبود بودجه و پاهایی کوتاه از حیث اجرای پروژه ها هستند.

نماینده با شخصیت آن است که بی عدالتی را ببیند و سکوت کند؟/سوابق انقلابی خود را فدای مسئولیت پرستان نمی کنم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی لاهیجان ،ایرج ندیمی در ششمین جلسه شورای اداری لاهیجان که صبح امروز در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از مدیران نتوانستند از منابع استفاده کنند گفت: مدیر باید از مجموعه کاری خود مدیریت را شروع کند.

وی با تبریک به شعبانپور معاونت عمرانی استانداری گیلان گفت : سوالی که اینجا مطرح میشود این است که استانداری برای منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان چه کاری انجام داده است. منطقه ای که صد و بیست هکتار تعریف شده و مصوبه نیز داشته و طرحش نیز نوشته شده است برای این طرح کی میتوانست فرصت اقتصادی برای گیلان و لاهیجان تعریف شود چه کرده است.

وی با بیان اینکه مردم از من نماینده ملی سوال میکنند و مطالبه دارند افزود: بنده آرزوی گیلانیان برای تولید خودرو را در مصوبه دولت گنجاندم ولی نتیجه اش چه شد؟

وی در ادامه با طرح این سوال گفت: آیا مصوبه هیئت وزیران برای کشور امتیار بود ولی برای گیلان نه؟ مثلا بام سبز و دریا که در سفر اول دولت قبلی به گیلان مصوب شده بود در حال حاضر در کجا قرار دارد و نتیجه اش چه شده است. بنده در آن دوره نماینده نبودم ولی حکومت که تعطیل نبود.

وی خطاب به مدیران کل و مدیران شهرستانی گفت : شما فکر نکنید که اگر این مسایل در محیط کوچک بیان نشود در محیط های بالاتر نیز بیان نمی شود . وقتی که جا تنگ می آید اعتراض به نماینده میکنید که در اجرائیات دخالت میکنید. بنده هم از وزیران مربوطه سوال میکنم که ویژگی این مدیران چیست.

وی افزود: چرا چهار سال تمام سالن ورزشی تختی لاهیجان تبدیل به تابلویی برای آویزان کردن پرچم های تبلیغاتی شده بود.

ندیمی ادامه داد: من نمی توانم سوابق انقلابی و شغلی خود را طفیل افرادی کنم که برای نگه داری سمتشان هر کاری می کنند ولی برای اجرای پروژه ها هیچ کاری انجام نمی دهند.

ندیمی با طرح این سوال که  چرا پروژه های لاهیجان اجرایی نشد گفت: ما تا ساعت آخر مسئولیت داریم و نمی توانیم بگوئیم که من در حال تعویض شدن هستم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در ادامه با بیان اینکه ما متاسفانه گرفتار افرادی هستیم که دارای زبان هایی دراز از باب نبود بودجه و پاهایی کوتاه از حیث اجرای پروژه ها هستند گفت:آیا وظیفه من است که اعتبار پل تقاطع غیر همسطح میدان گیل را بگیرم.

وی در ادامه گفت: من از جانب هفتاد میلیون ایرانی سوال میکنم که چرا این پروژه ها مانده و چرا تقاطع غیر همسطح بازکیاگوراب هنوز تمام نشده است.

وی با بیان اینکه تعجب میکنم از بعضی مدیران که اگر سوالی در باب پروژه ها از وی نداشته باشی حالی ازت نمی پرسند گفت: آیا نماینده ای که باید اتاق فکر داشته باشد و تولید فکر کند باید به دنبال طلب ادارات باشد؟

وی افزود: من در همین جا از شما میخواهم پاسخ دهید که ریشه این کار کجاست؟ اگر نمایندگان مقصرهستند تذکر دهید.

به گزارش «لاهیجان» وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و رهنمود های مقام معظم رهبری گفت: برای اجرایی کردن این اقتصاد مقاومتی و این رهنمود بلند باید چه کار کرد؟

وی ادامه داد: آیا اداره گاز برای گازکشی لاهیجان بگوید که چون این شهر در این زمینه جلو است پروژه های این شهر را نگه داریم تا بقیه به آن برسند.

وی با بیان اینکه اتفاقات ظالمانه ای دراین استان روی میدهد گفت: به لاهیجان گاز نرسانند تا بقیه به آن برسند بجای اینکه بقیه شهرها را به آن برسانند،آیا این عدل است و تو روزی میخواهی بمیری؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افزود: اگر ساکت بمانی و سکوت کنی میشوی نماینده ای با شخصیت و متین،اگر شخصیت این است من نمیخواهم این شخصیت را ، آیا این شخصیت است که بی عدالتی ها را ببینیم و نگوییم؟ در صورت دیدن بی عدالتی ما آن وزیر را سر و ته میکنیم و همچین شوخی با کسی نداریم.

ندیمی ادامه داد: ما با سوابق انقلابی خود از آستانه تا کلاچای نرفتیم تا مردم را به شعار دعوت کنیم ، و الان آدمهای به قول آن بنده خدا، ضعیف ، چلمنگ ، بی شخصیت و بی هویت بلا نسبت این جمع مسئولیت هایی بگیرند که در شان آنها نیست.

وی با بیان اینکه ما تمام آنچه که بر مردم دوشهر سیاهکل و لاهیجان رفت را به صورت سرگشاده به مسئولین میدهیم افزود: اگر این مشکلات حل نشد در نهایت به وزیران در تریبون کشوری بیان میشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نریمان
بابا با شخصیتتتتتتتتتتتتتتتت هه هه هه
در حاشیه