عضو شورای شهر رشت:

شهردار رشت به تخلفات شرکت نظم گیل رسیدگی کند

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از تخلفات آشکار یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری این شهر در حوزه رفت و روب،‌ خواستار رسیدگی شهردار به تخلفات این شرکت شد.

شهردار رشت به تخلفات شرکت نظم گیل رسیدگی کند

به گزارش ۸دی، حجت جذب با اشاره به تخلفات شرکت «نظم گیل» که در حوزه رفت و روب با شهرداری این شهر قرارداد دارد،‌ گفت: شرکت «نظم گیل» از حقوق کارکنان خود مبلغ ۱۵۰ هزار تومان بابت آموزش کسر می‌کند و این در حالی است که هیچ آموزشی به آنان نمی‌دهد.
وی اضافه کرد: همچنین این شرکت بخشی از پول تعطیل‌کاری و حق لباس کارگران خود را هم نمی‌پردازد که همه اینها تخلفات آشکاری است که باید شهردار به آنان رسیدگی کند اما با این حال شاهد فشارهایی بر روی شهردار برای امضای صورت وضعیت این شرکت هستیم.
این عضو شورا در بخش دیگر سخنانش به مسدود شدن حساب‌های شهرداری رشت اشاره کرد و افزود: اگر شهرداری رشت نتواند در حوزه جمع‌آوری زباله و اجرای آسفالت خدمات ارایه دهد و یا به موقع حقوق کارکنان خود را بپردازد، در این شهر هرج و مرج می‌افتد از این رو از مقامات ارشد استان، به‌خصوص استاندار، فرماندار و مدیرکل دادگستری گیلان می‌خواهم به جد این موضوع را پیگیری کنند و اجازه ندهند حساب‌های شهرداری پی در پی مسدود شود.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه