رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

تمهیدات لازم برای بارش برف سنگین در رشت انجام شده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تمهیدات لازم به منظور مقابله با بحران ناشی از بارش برف سنگین در شهر رشت انجام شده است .

تمهیدات لازم برای بارش برف سنگین در رشت انجام شده است

به گزارش ۸دی، به نقل از دیارباران، سید امیرحسین علوی دقایقی قبل با حضور در پیاده راه فرهنگی رشت به منظور بررسی اقدامات انجام شده در نخستین روز برفی در مرکز شهر اظهار کرد: با شروع فصل زمستان جلسات متعددی در ستاد بحران شهرداری رشت به منظور مقابله با بحران های ناشی از بارش شدید برف و باران برگزار شد و خوشبختانه با آمادگی کامل به استقبال برف رفته ایم.

وی افزود: از چند ماه قبل کیسه های نمک و ماسه به منظور پاشیدن بر روی برف تهیه شد و در حال حاضر مشکلی از این بابت در شهر وجود ندارد.

علوی به ارائه خدمات ویژه توسط شهرداری رشت در روزهای برفی به شهروندان اشاره و تصریح کرد: اکیپ سیار تعمیر خودروهای سنگین و شخصی در سطح رشت از جمله اقداماتی است که در این ایام به طور رایگان به شهروندان ارائه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه تمامی راه های اصلی شهر رشت باز است گفت: با تلاش سازمان عمران و کارگران زحمتکش شهرداری رشت خوشبختانه مسیرها کاملا باز بوده و مشکلی برای تردد شهروندان وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وجود توده هوای سرد و بارش زا ، شهرداری رشت همچنان در آماده باش کامل حضور دارد تا در صورت بارش احتمالی برف شدید مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

علوی به تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای برفی اشاره و بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر رشت مشغول فعالیت هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی شهردار رشت تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در روزهای برفی مضاعف کرده اند و شهروندان با آسودگی خاطر از بارش این نعمت الهی لذت ببرند.
انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه